بهترین کرم پودر آرایشی| معرفی 20 برند برتر کرم پودر

استی لادر ، کرم پودر ، بهترین کرم پودر

انتخاب و خرید کرم پودر مناسب برای پوست شما می‌تواند کار دشواری باشد. چراکه ممکن است شما یک نوع کرم پودر را دوست داشته باشید، اما باید بدانید کدام نوع با پوست شما سازگار است. پوست افراد مختلف با هم متفاوت است، اما به‌طورکلی افرادی که پوست چربی دارند باید از کرم‌پودرهای مات و بدون روغن استفاده کنند. از طرف دیگر، اگر دارای پوست خشکی هستید، بهتر است کرم‌پودرهایی را انتخاب کنید که حاوی مرطوب‌کننده باشند و از رنگ طبیعی برخوردار باشند. امروزه برای خرید یک کرم خوب نیاز به هزینه زیادی نیست و با هر بودجه‌ای، گزینه‌های خوب زیادی برای خرید وجود دارد که با پوست شما نیز سازگار باشند. در ادامه به بررسی برخی از بهترین کرم‌پودر‌های موجود در بازار می‌پردازیم.

بهترین‌های کرم‌‌ پودر موجود در بازار

1- کرم پودر دابل ویر استی لودر (Estee Lauder Double Wear)

این کرم دارای دوام و ماندگاری بالایی است، دارای بافتی سبک و جلوه‌ای مات و مخملی است و در تمام طول روز روی پوست شما باقی می‌ماند. کرم دابل ویر استی لودر دارای قدرت پوشش دهی بالایی است و تمام نواقص پوست شما شامل کک ‌و مک، جای آکنه، جای جوش و سایر موارد را به‌خوبی می‌پوشاند. این محصول به‌عنوان یک ضد آفتاب با SPF10 از پوست شما در برابر اشعه‌ی مضر آفتاب محافظت می‌کند. این کرم‌پودر بسیار مات است و ظاهری کاملاً طبیعی ایجاد می‌کند و برای مصرف روزانه مناسب است. این کرم دارای طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و متناسب با تمام چهره‌ها است.

کرم پودر جدید

2- کرم پودر صورت و بدن مک (MAC Face and Body)

می‌توانید پوست خود را با خرید کرم‌پودر مک، جذاب‌تر کنید. کرم صورت و بدن مک ضد‌ آب است به ‌صورت مایع ساخته ‌شده است. این کرم‌پودر بسیار رقیق است و به‌ راحتی می‌توان از آن برای قسمت‌های مختلف بدن مانند گردن، سینه، رفع تیرگی زانو و دیگر موارد استفاده کرد. این محصول با جلوه‌ای طبیعی و دوام بالایی که دارد، شهرت زیادی در سراسر جهان پیدا کرده است. کرم مک بسیار مناسب برای پوست‌های حساس و مرطوب است و لکه‌های پوستی را به‌خوبی محو می‌کند.

کرم پودر مک

3- کرم پودر فنتی بیوتی (Fenty Beauty Pro Filt’r Soft Matte Longwear)

کرم‌پودر فنتی بیوتی توسط بسیاری از کارشناسان، وبلاگ نویسان زیبایی و هنرمندان مورد ستایش قرارگرفته است. این محصول به شکل مایع است، دارای جلوه‌ای مات و مخملی است و برای پوشش دهی متوسط تا کامل مناسب است. این کرم دارای تنوع زیادی است و در 50 رنگ مختلف ارائه ‌شده است.

بیشتر بخوانید: ۳ برند لاکچری [لوازم آرایشی ارگانیک] در جهان کدام اند؟

4- کرم پودر هدا بیوتی مدل فاکس فیلتر (Huda Beauty Faux Filter)

بسیاری از دوستداران زیبایی با این محصول آشنا هستند. این برند توسط یک عراقی-آمریکایی به نام هدا قطان در دوبی پایه‌گذاری شده است. این کرم پودر پوششی صاف و یکدست به وجود می‌آورد، جای جوش، لکه و کک و مک را به ‌طور کامل محو می‌کند و در برابر آب و تعریق مقاومت بالایی دارد. کرم‌پودر هدا بیوتی مدل Faux Filter ساختار و رنگ‌بندی مناسب دارد و یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن عدم براقی است. این کرم ساختاری ابریشمی و مایع دارد و از پوشش دهی بالایی برخوردار است.

5- کرم پودر 24 ساعته مات اینفالیبل لورال پاریس (L’Oreal Paris Infallible 24hr)

در این کرم‌پودر از فناوری اکسیژن مخصوص شرکت لورال استفاده ‌شده است که کمک می‌کند تا ساختار مایع آن بافت سبکی داشته باشد. این محصول برای پوست‌های چرب بسیار مناسب است، از پوشش دهی خوبی برخوردار است و تا 24 ساعت ماندگاری دارد که آن را برای محیط‌های کاری بسیار مناسب می‌کند. کرم پور لورال پاریس دارای بافتی نرم است و به‌خوبی روی پوست پخش می‌شود، فاقد چربی است و دارای فرمولاسیون غنی‌شده است. این کرم دارای ترکیبی از مواد معدنی است و به همین دلیل چربی پوست را در تمام طول روز حفظ می‌کند و مانع از براق شدن آن می‌شود. این کرم مایع و ضدآب است که در برابر تعریق مقاومت خوبی دارد. جلوه مات خوبی از خود به نمایش می‌گذارد.

کرم پودر اورال

6- کرم پودر نارس مدل شیر گلو (NARS Sheer Glow)

این محصول کیفیت بسیار بالا و پوشش دهی مناسبی دارد. بافت کرم‌پودر نرم و سبک بوده و عاری از روغن است و به همین دلیل احساس ناخوشایند و بدی به شما نمی‌دهد. کرم پودر نارس ماندگاری بسیار خوبی دارد و برای پوست‌های خشک بسیار مناسب است. بااینکه این محصول به دلیل درخشندگی فوق‌العاده‌اش مشهور است، به شما زیبایی طبیعی می‌دهد. این کرم‌پودر برای مصرف روزانه مناسب است و با آنتی‌اکسیدان‌های قدرتمندی که دارد پوست را تقویت کرده و از پوست در برابر آسیب‌های ناشی از آلودگی محافظت می‌کند.

7- کرم پودر آرمانی مدل لومینوس سیلک (Luminous Silk)

این کرم‌پودر محصول موردعلاقه کیم کارداشیان است، شاید همین موضوع شما را متقاعد کند تا اقدام به خرید کرم برند آرمانی کنید. این محصول برای پوست‌های تیره مناسب است، بافت سبکی دارد و دارای پوشش دهی و ماندگاری بالایی است و به پوست شما لطافتی ابریشمی می‌دهد. با اینکه پوست شما را مرطوب می‌کند، اما آن را چرب نمی‌کند تا در تمام طول روز احساس سبکی داشته باشید. به‌ راحتی روی پوست شما می‌نشیند و پوششی طبیعی روی آن باقی می‌گذارد.

8- کرم مک استودیو فیکس (MAC Studio Fix)

این کرم در میان میکاپ آرتیست‌ها محبوبیت زیادی دارد و برای استفاده در مجالس و مهمانی‌ها مناسب است. جلوه‌ای مات روی پوست شما دارد و از پوشش دهی بالایی نیز برخوردار است. این محصول به‌خوبی چربی پوست را کنترل می‌کند و از براق شدن آن جلوگیری می‌کند. برای انواع پوست، مخصوصاً پوست‌های چرب مناسب است. از نمایان شدن منافذ پوست جلوگیری می‌کند، دوام بالایی دارد و با توجه به  SPF 15 UVA /UVB و PA++  که دارد، به‌خوبی از پوست شما محافظت می‌کند.

کرم پودر جدید مک

9- کرم پودر bareMinerals  مدل Barepro Performance

خرید کرم‌پودر bareMinerals مدل Barepro Performance برای افرادی که دنبال پوشش دهی متوسطی هستند، مناسب است. به‌خوبی نقایص صورت را می‌پوشاند و بسیار سبک است که آن را برای استفاده در تمام طول روز مناسب می‌کند. این محصول برای انواع پوست مناسب است، ظاهر طبیعی پوست را حفظ می‌کند، حاوی SPF20 است و عاری از هرگونه روغن است.

کرم صورت و بدن

10- کرم پودر نامبر سون No7 Stay Perfect

این کرم دارای SPF است، ضد حساسیت بوده و بسیار سبک است و باید بگوییم هر آنچه شما از یک کرم انتظار دارید را در خود جای‌داده است. این محصول دارای 18 رنگ برای پوست‌های مختلف است، بسیار صاف و نرم بوده اما درعین‌حال یکنواخت و درخشان به نظر می‌رسد. نتیجه استفاده از آن بسیار خوب است و قیمت مناسبی دارد.

کرم no 7

11- کرم پودر Dew Drop

این کرم‌پودر یک لایه ساتن مانند بی‌نقص روی پوست شما ایجاد می‌کند، پوست را مرطوب می‌کند و یک درخشندگی فوق‌العاده به آن می‌بخشد. این محصول نواقص پوست را برطرف می‌کند، اما بااین‌حال، قیمت نسبتاً بالای نیز دارد.

بیشتر بخوانید: تقویت ابرو و رشد سریع آن | معرفی ویتامین و روغن تقویت کننده ابرو+ روش های خانگی]

12- کرم پودر بدن و صورت دیور مدل بک استیج (Dior Backstage)

گفته می‌شود که مگان همسر شاهزاده هری در مراسم عروسی خود از این کرم استفاده کرده است. این کرم پودر ماندگاری بالایی دارد، نواقص پوست را به‌خوبی پوشش می‌دهد و قابلیت استفاده بر روی پوست صورت و بدن را دارد. از این محصول می‌توانید برای پوشش دهی متوسط تا کامل استفاده کنید. این کرم دارای تنوع بالایی است و در 40 رنگ مختلف ارائه‌شده است.

کرم پودر دیور

13- کرم پودر بای تری دو استیک مدل Nude-Expert

اگر به دنبال خرید یک کرم پودر براق هستید، این مدل را انتخاب کنید. اگر به‌خوبی از کرم‌پودرهای براق استفاده شود، می‌توانند بسیاری از نواقص پوستی را بپوشانند. با اینکه بیشتر کرم‌پودرهای براق اگر مدت زمان زیادی در طول روز روی صورت شما باقی بمانند، ظاهرشان به شکل نامناسبی تغییر پیدا می‌کند، اما کرم پودر بای تری دو استیک مدل Nude-Expert با فرمولی ساخته ‌شده است که این مشکل را نداشته باشد.

کرم‌های پودر

14- کرم پودر برمینرالز (Bare minerals)

محصولات آرایشی بارمینرالز بر پایه مواد معدنی درست شده‌اند و برای پوست‌های چرب، دارای جوش و آکنه و حساس مناسب هستند. این کرم‌پودرها بدون اینکه صافی و لطیف بودن خود را از دست دهند، شکاف‌ها، چین‌وچروک و جای جوش‌ها را می‌پوشانند.

کرم پودرهای با کیفیت

15- کرم پودر گرلن (Guerlain)

کرم پودر گرلن یکی از محصولات خوب شرکت گرلن است. این کرم بسیار سبک و درخشان است و پوست شما را چرب نمی‌کند و همچنین در آن نیز نفوذ نمی‌کند. قدرت ماندگاری این محصول 16 ساعت بیان‌شده است.

16- کرم پودر نارس بادوام نچرال رادیانت

این کرم کاملا طبیعی است. با اینکه بسیاری از کرم‌پودرها روی پوست حالت کیک مانند پیدا می‌کنند و منجر به لکه‌های پودری در اطراف گونه‌ها و چانه‌های شما می‌شوند، اما این محصول از صبح تا عصر بدون هیچ تغییری روی پوست باقی می‌ماند. دارای فرمولاسیون مایع با قابلیت تطبیق با پوست صورت است و بسیار مقاوم در برابر محو شدن، رطوبت و تعریق است.

بیشتر بخوانید: رژ گونه و نحوه استفاده صحیح از آن برای انواع چهره‌ها

17- کرم پودر وست من اتلیر Westman Atelier

این برند که متعلق به گوچی وستمن است دارای مزایای زیادی است. بسیار نرم است و به‌راحتی جذب پوست شما می‌شود. با یک قلم مو یا دست می‌توانید آن را در قسمت موردنظر خود قرار دهید.

کرم پور عالی

 

18- کرم پودر جورجیو آرمانی

این کرم پوشش‌دهی بسیار بالایی دارد. برای رفع نواقص پوستی بسیار مناسب است، جای زخم، آکنه، التهاب پوستی و دیگر عیوب را به‌خوبی محو می‌کند و به لباس شما نیز منتقل نمی‌شود. این محصول یکی از پرفروش‌ترین کرم‌پودرهای جهان است و چهره‌ای بی‌نقص و زیبا به شما هدیه می‌دهد.

کرم پودر آرمانی

منابع:

harpersbazaar

mirror

 

 

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024