بررسی و خرید محصولات ordinary

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

در سال 2013 و در تورنتوی کانادا توسط آقای براندن تراکس، شرکتی با نام Deciem تاسیس می‌شود. آقای تراکس یک کارآفرین است که پیش از تاسیس این شرکت دو شرکت دیگر را نیز به نام خود ثبت کرده‌ بود. عمده فعالیت این شرکت در زمینه محصولات زیبایی و بهداشتی است. در واقع این شرکت تصمیم‌ گرفته که تمرکز خود را روی محصولات زیبایی قراردهد. شرکت محصولات خود را تحت 10 عنوان و برند مختلف عرضه می‌کند که یکی از مشهورترین برندهای شرکت، برند دی اوردینری است.

با مراجعه به وبسایت شرکت Deciem شما متوجه خواهید شد که محصولات بسیار متنوعی در زمینه مراقبت از پوست، زیبایی و شادابی پوست و بسیاری محصولات دیگر آن هم با قیمتی بسیار مقرون به صرفه در دسترس است.  در عمده محصولات دی اوردینری از ترکیباتی مثل رتینول، گلایکولیک اسید و ویتامین سی استفاده شده ‌است. محصولات دی اوردینری اغلب در بسته‌بندی‌های قطره‌ای عرضه می‌شوند و نام این محصولات معمولا به شکلی است که به نظر می‌رسد یک شیمی‌دان نام آن ها را انتخاب کرده‌است (اسامی عجیب و غریبی دارند).

 برای مثال می‌توانیم به  Ascorbyl Glucoside Solution 12% اشاره ‌کنیم. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های محصولات دی اوردینری مربوط به قیمت بسیار پایین محصولات است که باعث می‌شود اغلب افراد به سادگی از عهده خرید این محصولات بربیایند و در واقع یکی از مقرون ‌به صرفه‌ترین محصولاتی است که شما می‌توانید خریداری ‌کنید.

شرکت Deciem تلاش‌ کرده تا مناسب‌ترین قیمت ها و باکیفیت‌ترین ترکیبات را در محصولات زیبایی خود مورد استفاده قرار دهد تا خرید محصولاتش برای همگان مقدور باشد. همان طور که در ابتدا اشاره ‌کردیم یکی از برترین محصولات تولید شده توسط شرکت Deciem محصولات دی اوردینری است که در ادامه می‌خواهیم به ویژگی‌ها و دلایل محبوبیت این محصولات بپردازیم.

محصولات دی اوردینری قیمت مناسب

محصولات دی اوردینری چگونه باعث سلامت پوست می‌شوند

ما همواره در اطراف خود کسانی را مشاهده می‌کنیم که از پوست زیبا و شادابی برخوردارهستند و ممکن است با خود تصور ‌کنیم که این افراد بسیار خوش شانس‌ هستند که با گذر زمان پوستشان دچار هیچ گونه تغییری نمی‌شود اما ما باید توجه ‌کنیم که موضوع شادابی و طراوت پوست یک مسئله فردی است و سالم و شاداب ماندن پوست کاملا به تصمیمات و رفتارهای ما در طول زمان بستگی دارد. همه ما می‌دانیم که سالم، شاداب و باطراوت‌بودن پوست یکی از عواملی است که می‌تواند در زمینه اعتماد به نفس بسیار مهم‌ باشد. به همین دلیل بسیار مهم است که شما تمام تلاش خود را انجام ‌دهید که بتوانید یک پوست سالم، شاداب و باطراوت داشته‌ باشید.

جالب است بدانید در زمانی که محصولات دی اوردینری برای اولین بار به بازار عرضه ‌شد، استفاده‌ کنندگان بسیار شگفت ‌زده شدند و همگی خواستار این بودند که بدانند در تهیه این محصولات از چه ترکیباتی و با چه شیوه‌ای استفاده شده ‌است.

در واقع براندن تراکس موفق شده‌ بود که محصولاتی را روانه بازار کند که مورد استقبال عمومی قرار می‌گرفتند. کم کم شرکت او را به شهرتی جهانی رسید. محصولات دی اوردینری توانستند نوعی انقلاب را در زمینه محصولات زیبایی به وجود بیاورند. با عرضه این محصولات افراد مختلف توانستند که با پرداخت هزینه اندک به محصولات مختلف زیبایی دسترسی داشته باشند.

اگر بخواهیم دو دلیل اصلی محبوبیت محصولات دی اوردینری را بیان ‌کنیم می‌توانیم به این دو مورد اشاره ‌کنیم: محصولات دی اوردینری با قیمتی بسیار مقرون به صرفه در اختیار مصرف ‌کننده قرار می‌گیرد و دلیل دوم هم این است که نام‌گذاری این محصولات به شکلی است که مخاطب با شنیدن نام آن می‌تواند به اجزای تشکیل ‌دهنده این محصول پی ‌ببرد.

محصولات دی اوردینری جذاب

بیشتر بخوانید: اشتباهات رایج آرایشی و آموزش آرایش صحیح و حرفه ای + ویدیو آموزشی

ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید که چرا قیمت محصولات دی اوردینری بسیار پایین است. در اینجا می‌خواهیم به این سوال پاسخ ‌دهیم.

 در اغلب محصولات دی اوردینری از یک یا نهایتا دو جز اصلی استفاده می‌شود. آقای تراکس در این زمینه می‌گوید: پودر ویتامین سی یکی از بهترین مثال‌ها در این زمینه است. در این محصول به ارزش حدود 20 سنت ویتامین سی استفاده شده‌ است و حدود 5 تا 6 سنت را هم سایر ترکیبات تشکیل می‌دهند، سایر هزینه‌‌ها به بسته بندی محصول اختصاص می‌یابد که حدودا 20 سنت ارزش دارد.  به طور میانگین می‌توان جعبه محصول را نیز به اندازه 10 سنت تخمین زد. پس به طور کلی کل هزینه تولید این محصول با هزینه‌ای کمتر از یک دلار برآورد می‌شود.

دیگر عواملی که در هزینه نهایی این محصول تاثیرگذار هستند، هزینه آزمایش، حقوق کارکنان، فرمولاسیون محصول و برخی عوامل دیگر است که باعث می‌شود قیمت نهایی این محصول به 5.80 دلار برسد. روی بسته‌بندی هر محصول نوع ترکیبات به کار رفته در ساخت آن محصول درج ‌شده است و اگر می‌خواهید بدانید که هریک از این ترکیبات چه کاربردی دارند می‌توانید به وبسایت شرکت مراجعه‌ کنید و ترکیبات و اصطلاحات مورد نظر را در اینترنت جستجو کنید.

محصولات دی اوردینری را از کجا بخریم

 از آنجایی که عمده فعالیت این شرکت در منطقه کانادا و آمریکا است بسیار طبیعی است که اغلب محصولات این شرکت در آن منطقه به سادگی در دسترس باشد و تمرکز فروش بیشتر در آن ناحیه باشد. اگر شما در ایران می‌خواهید این محصول را از وبسایت آمازون خریداری کنید میتوانید به فروشگاه مالتینا مراجعه نمایید و به راحتی محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و پس از مدتی محصولی اصل و با کیفیت تحویل بگیرید.

بیشتر بخوانید: پرفروش ترین محصولات آرایشی و بهداشتی ۲۰۱۹

در ادامه قصد داریم تعدادی از محصولات مقرون به صرفه دی اوردینری را معرفی‌ کنیم

مقرون به صرفه‌ترین محصولات دی اوردینری

همان طور که اشاره ‌کردیم یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌هایی که باعث محبوبیت محصولات دی اوردینری می‌شود مقرون به صرفه ‌بودن و خرید آسان این محصولات است. در ادامه می‌خواهیم تعدادی از محصولات دی اوردینری را به شما معرفی‌  کنیم:

محصول پرطرفدار دی اوردینری Buffet 30ml

یکی از محصولات دی اوردینری که استفاده از آن را توصیه می ‌کنیم سرم بافت است. درون این سرم از ترکیبات مس نیز استفاده شده ‌است. این سرم دارای خاصیت ضد پیری است. استفاده از این سرم برای افرادی که استرس دارند مناسب است، در ضمن لازم است بدانید که این سرم به بازیابی بافت پوست افراد کمک می‌کند.

قیمت خرید دی اوردینری NIACINAMIDE 10% + ZINC 1% 

 این محصول یکی از ارزشمندترین محصولات مراقبت از پوست است که می‌توانید خریداری ‌کنید. این محصول را می‌توانیم سرشار از ویتامین B3 بنامیم. در حقیقت این کالا برای اقشار مختلف جامعه مناسب است. این محصول که در قالب سرم عرضه می‌شود برای افرادی که پوست مستعد آکنه دارند بسیار مناسب است. در این کالا نیاسینامید با روی ترکیب شده ‌است تا در فرمولاسیون آن یک نوع تعادل به وجود بیاید و این ترکیب در نهایت به تمیزی بیشتر پوست شما کمک می‌کند. بهتر است برای آن شاهد تاثیرگذاری بهتر این سرم باشید، قبل از مصرف از کرم مرطوب ‌کننده در هنگام روز و یا شب استفاده کنید.

خرید دی اوردینری CAFFEINE SOLUTION 5% + EGCG DUO 

 در حقیقت این محصول یکی از محصولات دی اوردینری است که برای از بین ‌بردن ورم و همچنین سیاهی‌های تشکیل ‌شده در اطراف چشم بسیار مناسب است. این محصول وزن بسیار سبکی دارد و میزان جذب آن بسیار بالا است و از این رو باعث ایجاد سوزش و التهاب در نواحی اطراف چشم نمی‌شود. توصیه می‌شود که روزی دو بار از این محصول استفاده‌ شود. کافئین موجود در این محصول باعث می‌شود میزان استرس شما کاهش یابد و در نتیجه شما با استفاده از آن چهره سرحال‌تری خواهید داشت.

HYALURONIC ACID 2% + B5 HYDRATION SUPPORT FORMULA

 هیالورنیک اسید یکی از بهترین مواد برای درمان خشکی پوست است. این ماده به همراه B5 ترکیب شده ‌است تا هم به آبرسانی به پوست کمک ‌کند و هم باعث تقویت پوست شود. استفاده از این محصول برای کسانی‌ که پوست خشک دارند توصیه می‌شود. همچنین لازم است بدانید که در فصل زمستان بسیار مناسب است.

این محصول کاملا عاری از روغن است و به مرطوب‌سازی پوست خشک بسیار کمک زیادی می‌کند و همچنین B5 به کار رفته در این محصول به تقویت سطح بیرونی پوست کمک می‌کند و باعث می‌شود چهره شاداب‌تری داشته باشید.

ماسک احیای پوست دی اردینری  Salicylic Acid 2% 

این محصول را می‌توانیم به عنوان یکی از محصولات دی اوردینری که برای احیای بافت پوست و از بین بردن لکه‌های تیره صورت مناسب است نام ببریم. این محصول بسیار سبک است و کاملا گیاهی و ارگانیک است. ضمنا لازم است بدانید در این محصول از ژلاتن استفاده نشده ‌است. ترکیب این محصول به شکلی است  که به نرمی پوست شما کمک می‌کند و پس از استفاده احساس تازگی در قسمت استفاده ‌شده روی صورت و یا هرجای بدن و پوست خود خواهید داشت. هدف استفاده از این محصول این است که سلول‌های مرده پوستی از بین بروند و فضا برای ایجاد سلول‌های تازه پوستی فراهم‌ شود.

 

پاک کننده ی مقرون به صرفه SQUALANE CLEANSER 50ML 

این پاک‌کننده، یکی دیگر از مقرون به صرفه‌ترین محصولات دی اوردینری است که برای پاک ‌کردن آرایش بسیار مناسب است. علاوه بر پاک ‌کردن آرایش، این محصول می‌تواند به صورت همزمان به آبرسانی پوست کمک ‌کند و از خشکی و سفتی پوست جلوگیری ‌کند. این محصول یک نوع آنتی اکسیدان نیز محسوب می‌شود و از پیرشدن پوست شما جلوگیری می‌کند و همچنین از پوست شما در برابر اشعه UV مراقبت می‌کند.

سخن پایانی

محصولات دی اوردینری یکی از بهترین محصولاتی است که از سال 2017 و در زمینه مراقبت پوستی به بازار عرضه شده ‌است. عمده محبوبیت آن به خاطر عوامل موثری است که می‌توانیم به طور خلاصه به این موارد اشاره کنیم:  پیش از استفاده از هر ترکیب در یک محصول، تحقیقات بسیار زیادی در مورد آن انجام شده ‌است؛ ترکیبات آن همگی در زمینه مراقبت از پوست موثر هستند، قیمت آ‌ن‌ها بسیار مناسب است و از طریق شبکه‌های اجتماعی این محصولات به خوبی معرفی و تبلیغ شده‌اند.

جالب است بدانید که محصولات دی اوردینری 70 درصد از بازار را به خود اختصاص داده ‌است و به همین خاطر می‌توان مدعی‌شد که اصلی‌ترین محصولات تولید شده توسط شرکت Deciem همین محصولات دی اوردینری است.

اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که به سلامت و شادابی پوست خود اهمیت می‌دهید، بهتر است که محصولات دی اوردینری را استفاده کنید. به خاطر داشته ‌باشید که داشتن یک پوست شاداب و با طراوت شانسی نیست و کاملا به رفتارهای شما در برابر پوست خود بستگی دارد. بنابراین اگر سلامت پوستتان برایتان مهم است از همین الان تصمیم بگیرید که بهترین محصولات را برای سلامت پوست خود استفاده کنید.

منبع:

hqhair

racked

healthline

allure

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024