خرید کتاب انگلیسی| رمان های پرفروش ۱۰ سال اخیر جهان به زبان اصلی

Books stacked in a library. The Romance Writers Association issued a statement earlier this week criticizing their own history of excluding black authors from RITA prizes

اگر شما هم عاشق کتاب خواندنید می دانید که خواندن رمان در بین انواع دیگر کتاب ها جذابیت و کشش بیشتری در خواننده ایجاد می کند. قرار گرفتن کتاب های رمان در صدر  لیست کتاب های پر فروش جهان نیز موید این موضوع هست.بدون شک برای دوست داران و خوانندگان کتاب های رمان نام کتابهایی که در این مقاله معرفی می شوند شنیده شده  هستند و یا حتی خوانده شده اند. اما همیشه خواندن کتاب به زبان اصلی حلاوت دیگری دارد. اینکه شما دقیقا همان چیزی را بخوانید که نویسنده ی کتاب آن را نوشته، بدون اینکه ذره ای از منظور نویسنده در حین ترجمه از دست برود. فروش بالا و محبوبیت این کتاب ها سبب شده تا فیلم هایی نیز بر اساس این کتاب ها ساخته شود که مطابق انتظار آن ها نیز فروش بالایی داشته اند. در این مطلب از وبلاگ مالتینا 10 تا از رمان های پرفروش و محبوب ده سال اخیر معرفی شده و در پایان معرفی هر کتاب لینک خرید نسخه ی انگلیسی کتاب قرار داده شده است.

پنجاه سایه خاکستری Fifty Shades of Grey

ای‌ال جیمز 100 میلیون نسخه از کتاب‌‌های حیرت انگیز سه گانه‌ پنجاه سایه خاکستری را در سراسر جهان به فروش رساند. اولین رمان این مجموعه با عنوان فن‌‌های داستانی گرگ و میش آغاز شد و سپس به پدیده‌ای لگام گسیخته تبدیل شد. داستان این کتاب درباره یک مرد میلیاردر به نام کریستین گری و دختری خجالتی به نام آناستازیای است. پس از یک ملاقات اتفاقی، آناستازیا به هدفی برای تمایلات شهوانی کریستین تبدیل می‌شود. فیلم‌های سه گانه پنجاه سایه خاکستری بر اساس این رمان‌ها ساخته شده است.

خرید کتاب انگلیسی پنجاه سایه خاکستری Fifty Shades of Grey

برای خرید نسخه انگلیسی و اورجینال کتاب پنجاه سایه خاکستری Fifty Shades of Grey از لینک زیر استفاده کنید.

مردی به نام اوه A Man Called Ove

رمان محبوب فردریک باکمن در مورد پری دریایی خزنده اما دوست داشتنی است، که به 43 زبان ترجمه شد و به مدت 77 هفته متوالی در فهرست پرفروش‌ترین‌‌های نیویورک تایمز قرار داشت. تام هنکس در فیلمی به همین نام و در نقش اوه بازی کرده است. مردی که همسر کروات خود را از دست داده است.

خرید کتاب انگلیسی مردی به نام اوه A Man Called Ove

با مراجعه به لینک زیر میتوانید کتاب انگلیسی مردی به نام اوه A Man Called Ove را از آمازون خریداری کنید.

 

خدمتکاران The Help

اولین رمان کاترین استاک به اثر پیشتاز پرفروش‌ها تبدیل شد. داستان درباره دو خدمتکار سیاه پوست در دهه 1960، در می‌سی‌سی‌پی است که با بی‌عدالتی روبرو می‌شوند. بر اساس این رمان فیلمی ساخته شد که موفق به دریافت جایزه اسکار شد. همچنین بازیگران این فیلم، ویولا دیویس، اوکتاویا اسپنسر و جسیکا چستاین نامزد دریافت جایزه شدند. اسپنسر به دلیل بازی در نقش مینی به عنوان زنی با روحیه و قوی، جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: کتاب | دانلود رایگان و خرید رمان های پر فروش کلاسیک به انتخاب goodreads

من قبل از تو Me Before You

من قبل از تو، نوشته‌ جوجو مویز و کتاب‌‌های بعد از آن بیش از 20 میلیون نسخه فروش رفته است. کتاب اول با لطیفه گویی، درباره لوئیزای لجباز شروع می‌شود. وی به عنوان پرستار مرد جوانی استخدام می‌شود که پس از تصادف قادر به راه رفتن نیست و مجبور است روی صندلی چرخ‌دار بنشیند. بین این دو شخصیت گاهی نفرت و گاهی عشق شکل می‌گیرد. این داستان خوانندگان زیادی در سراسر جهان را تحت تاثیر قرار داد. در سال 2016  فیلم پرفروش من قبل از تو بر اساس این رمان با بازی امیلی کلارک ساخته شد.

خرید کتاب انگلیسی من قبل از تو Me Before You

خواندن نسخه اصلی و بدون تغییر کتاب، همیشه می تواند لذتی دو چندان برای خواننده به همراه داشته باشید برای خرید کتاب انگلیسی من قبل از تو (Me Before You) به لینک زیر مراجعه کنید.

بازی‌‌های گرسنگی The Hunger Game

خوانندگان زیادی جذب قهرمان بی باک کتاب پرفروش سوزان کالینز، کتنیس اوردین، شده‌اند. این کتاب درباره آینده‌ای است که در آن کودکان باید سالانه در “بازی‌‌های گرسنگی” شرکت کنند که به مرگ آن‌ها می‌انجامد. هر سه رمان سه گانه این نویسنده، در فهرست کتاب‌های پر فروش قرار گرفته‌اند و  تبدیل به فیلم شده‌اند. در سال 2012، به طور حیرت انگیزی 27.7 میلیون نسخه  از کتاب اول او به فروش رسید. بازی‌‌های گرسنگی یکی از 20 کتاب برتر در Goodreads  است. فیلم بازی‌های گرسنگی که در سال 2012 اکران شد، داستان این رمان را حکایت می‌کند.

خرید کتاب انگلیسی بازی‌‌های گرسنگی The Hunger Game

اگر مایل به خواندن و خرید کتاب انگلیسی بازی‌‌های گرسنگی The Hunger Game هستید سری به لینک زیر بزنید.

دوزخ Inferno

پنج سری از کتاب‌های دن براون، با شخصیت اول رابرت لنگدون موفق به شکستن رکورد فروش شده است. دوزخ، چهارمین کتاب از این سری است و درباره استاد “سمبل شناسی” هاروارد است که آثار هنری را بررسی می‌کند. کتاب دوزخ جز پرفروش‌ترین کتاب های سال 2013 بود. این رمان تبدیل به یک فیلم محبوب، با بازی تام هنکس در نقش رابرت لنگدون شد.

خرید کتاب انگلیسی

برای مشاهده و خرید کتاب انگلیسی دوزخ Inferno از آمازون آمریکا سری به لینک زیر بزنید.

بخت پریشان ما The Fault In Our Stars

داستانی عاشقانه از جان گرین درباره دو نوجوانی است که در یک گروه حمایت از کودکان سرطانی همدیگر را ملاقات می‌کنند. این رمان عنوان پرفروش‌ترین کتاب چاپی و دیجیتالی در سال 2014 را به دست آورد. این رمان عاشقانه داستان زندگی هازل و آگوستوس را به تصویر می‌کشد که با آنکه مشکلات زیادی در زندگی دارند و هر دو از بیماری سرطان رنج می‌برند، سعی می‌کنند از زندگی و عشق لذت ببرند و با شهامت زندگی خود را ادامه دهند. خرید کتاب انگلیسی بخت پریشان ما را از دست ندهید. فیلم بخت پریشان ما در سال 2014 بر اساس این رمان ساخته شده است.

خرید کتاب انگلیسی

اگر فیلم بخت پریشان ما را دیده اید و از تماشای آن لذت برده اید توصیه می کنیم لذت خواندن کتابی که فیلم برگرفته از آن است را از دست ندهید.

 

دختری با خال کوبی اژدها The Girl With The Dragon Tattoo

داستانی مهیج از استیج لارسون درباره لیزبت سالاندر که یک هکر باهوش است که درگیر فتنه‌‌های خطرناک و بین المللی می‌شود. این کتاب پس از مرگ او منتشر شد. براساس گفته رولینگ استون، تا سال 2010، بیش از 48 میلیون نسخه از کتاب اول و  کتاب‌‌های دیگر او، به فروش رفته است که لارسون را به یکی از بزرگترین نویسندگان کتاب‌های پرفروش جهان تبدیل کرده است. فیلم دختری با خال کوبی اژدها که در سال 2011 اکران شد، اقتباسی از این رمان است.

خرید کتاب انگلیسی دختری با خال کوبی اژدها The Girl With The Dragon Tattoo

اگر شما هم مشتاق خواندن این کتاب هستید می توانید نسخه ی انگلیسی و اصل این کتاب را در لینک زیر مشاهده کنید.

 

بیشتر بخوانید:  آموزش جامع خرید کتاب از آمازون [بیش از ۶ میلیون نسخه کتاب خطی و الکترونیکی]

دختر گم‌ شده Gone Girl

اگر شروع به خواندن این کتاب کنید، دیگر نمی‌توانید آن را کنار بگذارید، جیلیان فلین در این کتاب هیجان انگیز از دیدگاه‌‌های متفاوت یک زن و شوهر درباره خیانت‌ در ازدواج به طور کاملا متفاوتی حکایت می‌کند. در این رمان یک دنیای تاریک از روابط زنانشویی نمایش داده شده است. خرید کتاب انگلیسی دختر گم شده به شما توصیه می‌شود. در نسخه فیلم، بن افلک نقش نیک را بازی می‌کند و رزمند پایک در نقش امی که زنی مبتکر و انتقام‌جوست، ظاهر می‌شود.

خرید کتاب انگلیسی gone girl

برای خرید کتاب انگلیسی معمایی دختر گمشده می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

سنت‌شکن Divergent

ورونیکا راث نگارش رمان‌های سه گانه علمی تخیلی فوق العاده خود را با رمان سنت‌شکن آغاز کرد. این کتاب درباره دنیایی است که در آن نوجوانان مورد آزمایش قرار می‌گیرند تا مشخص شود به کدام یک از پنج جناح جامعه برای ادامه زندگی خود باید بپیوندند و به آن متعهد شوند. داستان از جایی شروع می‌شود که یک دختر علیه دولت، شورش می‌کند. فیلم این کتاب نیز به کارگردانی نیل نورمن برگر در سال 2014 ساخته شده است.

خرید کتاب انگلیسی سنت‌شکن Divergent

گاهی یک جمله از یک کتاب می تواند تکانه ای در زندگی افراد ایجاد کند که شاید چند فیلم و سخنرانی قادر به آن نباشند پیشنهاد می کنیم مطالعه کتاب سنت‌شکن Divergent را از دست ندهید. بخصوص به زبان اصلی.

 

منبع:

rd.com

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024