ده روش شیک پوشیدن پیراهن چهارخانه برای بانوان

پیراهن های چهارخانه یکی از محبوب ترین لباسهای مد پاییز امسال بوده اند. در همه شرایطی یک انتخاب دوست داشتنی و شیک هستند. از یک لباس معمول و روزمره تا یک انتخاب چشم گیر برای یک تیپ گرانج(تیپ گرانج چیه باید هر چیز جدیدی که توی متن میاد اولا هم فارسیش و هم انگلیسیش نوشته بشه و دوما درباره اون توضیح بدی. ولی امروزه، این لباس ها بیشتر در کمد زنان آویزان است. شاید باعث تعجب باشد که چگونه می توان این هایی که در کمد هستند را  با یکدیگر ست کرد؟؟؟ این جمله به چه معناست، ارتباظش با جمله قبلی چیه؟؟؟. به درستی ست کردن همه چیز از جمله جین ها، شلوار راه راه، کت شلوار زنانه و حتی لباس های فانتزی. در حال حاضر نگاهی به پیراهن های چهارخانه مورد علاقه خود بیاندازیم، مناسب برای اضافه کاری آخر هفته، پوشش در دفتر کار و حتی بیرون رفتن های شبانه.این ترجمه، ترجمه دقیق و جالبیه؟؟ شما اگر چنین متنی رو بخونی، چی با خودت میگی؟؟

1- با دامن چرم کوتاهبرای عدد گذاری باید از اعداد فارسی استفاده بشه

ابعاد عکس رعایت نشده. عکس باید طول ۸۰۰ پیکسل داشته باشه و توی فوتوشاپ ابعادش تغییر بدی. لزوما از تصاویر داخل متن استفاده نمیشه

دامن کوتاه چرم و پیراهن چهارخانه

درست مثل اضافه کردن ژاکت راه راه با لباس های ست آن. یکی از بهترین راه ها برای دل نشین کردن پیراهن های روزمره چهارخانه، ترکیب آنها با یک دامن چرم است.

در اینجا، یک دامن چرمی گران برای آخر هفته خوب به نظر می رسد. با یک پیراهن کتانی آبی، یک نیم تنه دریایی(نیم تنه دریایی چیه؟؟؟؟ )، و کفش تخت ساده هم می توان پوشید.ترجمه کامل و دقیق نیست

 

2-روی هم پوشیعکس اشتباهه و روی هم پوشی اصطلاح مناسبی نیست

چندلایه پوشیدن پیراهن چهارخانه

یک پیراهن پشمی باز می تواند بخش مفیدی از روی هم پوشی لباس ها برای پاییز باشد.این جمله اشتباهه در اینجا این انتخاب به صورت باز پوشیده شده است، زیر یک کت سبک وزن برای بیشتر کردن گرمی و راحتی – و یک هم خوانی از طرح ها- به یک ست کردن ساده با پیراهن و شلوار سفید. همچنین شما می توانید این پیراهن را در زیر ژاکت جین برای پوشیدن لباس های تصادفی در آخر هفته خوب به نظر می رسد، چه در جنگل بخواهید راه بروید، یا فقط با دوستانتان در خانه وقت بگذرانید.

 

3- پوشیدن با دامن ماکسی

دامن ماکسی و پیراهن چهارخانه

آیا یک راه ساده برای پوشیدن لباس های ماکسی تان در ماه های پاییز می خواهید؟ یک پیراهن پشمی با یک دامن بلند با رنگ های سرد می تواند احساس راحتی بیشتری بدهد. این لباس معمولا با صندل رو مد است، اما اگر در آب و هوای سرد زندگی می کنید کفش های راحتی را می توانید با این تیپ بپوشید.

 

4- پوشیدن با شلوار برای کار

شلوار ساده و پیراهن چهارخانه

یک پیراهن چهارخانه با رنگ بژ، قرمز و سیاه با شلوار مشکی ست است. به روز کردن این تیپ با اضافه کردن وسایلی با رنگ روشن و درخشان پاییزی، مانند یک کیف که در اینجا نشان داده شده است.

 

5- پوشیدن بیرون از شلوار انداختن

پیراهن چهارخانه روی شلوار

ما عاشق روند ست کردن وسایل ورزشی با مد هستیم و راه های زیادی برای انجام دادن این کار است. همانطور که در اینجا دیده می شود، لباس پشمی به عنوان یک بخش ضروری برای مد به چشم می خورد. یک کفش راحتی چرمی و یک کیف با کیفیت کمک می کند تا یک آخر هفته شیک را برایمان رقم بزند.

 

6- با کت و شلوار زنانه

کت شلوار زنانه و پیراهن چهارخانه

تنوع رنگ برای زنان یک گرایش بزرگ مد است که امسال ما بیشتر از هر سال دیگر آن را دوست داریم. در اینجا، یک پیراهن چهارخانه با رنگ جیغ به سبک شیک و زنانه به رنگ صورتی اضافه شده است. شما می توانید مانند تصویر یک پیراهن را انتخاب کنید که با کت و شلوارتان تفاوت داشته باشد.  یا با رنگ ها بازی کنید. آن را با یک پیراهن سیاه و سفید ست کنید که به عنوان یک رنگ خنثی با تمام رنگ ها عمل می کنند. ما هم عاشق این کفش هایی که با مد همخوانی دارند هستیم.

 

7- پوشیدن به عنوان یک ژاکت

پیراهن چهارخانه بعنوان ژاکت

یک پیراهن پشمی چهارخانه با دکمه های باز می تواند به عنوان یک لایه ساده روی لباس پوشیده شود. به فکر پوشیدن آن به روی هر چیزی که به طور معمول ژاکت جین تان را بر روی آن می پوشید، باشید. به پوشیدن آن با لباس های محبوب و در موقعیت های بیشتر فکر کنید. همانطور که در اینجا نشان داده شده است، یک ژاکت ناهمخوان به روی یک لباس سیاه فانتزی پوشش خوبی برای یک بعدازظهر خنک است.

 

8- یقه و سردست

یقه و سردست با پیراهن چهارخانه

حالا که پیراهن های چهارخانه خیلی محبوب شده اند، تنوع زیادی از آن ها در فروشگاه ها پیدا خواهید کرد. ما دوست داریم بگوییم که چگونه سردست و یقه فرانسوی دکمه دار در زیر آن که ظاهر پیچیده ای را نشان می دهد، با شلوار فانتزی مطابقت دارد، همانطور که در تصویر مشخص است. همچنین می توانید با این پیراهن به راحتی به محل کار خوب بروید یا در پاییز و زمستان با یک دامن سیاه و یک کیف چرمی سیاه برای مصاحبه شغلی خود بروید.

 

9- با ساپورت

ساپورت و پیراهن چهارخانه

چه چیزی راحت تر از گذراندن یک تعطیلات معمولی با لباس پیراهن چهارخانه پشمی روی یک ساپورت است؟
شما می توانید این لباس را به راحتی بپوشید، یک روز با لباس ورزشی، روز دیگری با کفش های پاشنه دار یا در فرصت دیگری با کفشی راحتی.

 

10- پیراهن چهارخانه با جین

شلوار جین و پیراهن چهارخانه

مردم هرساله مانند همیشه یک پیراهن چهارخانه پشمی با شلوار جین می پوشند. فاق شلوار جین را بالا ببرید و پیراهن را زیر آن بگذارید تا شکل خود را به درستی نشان دهد، یا آن را کلا به بیرون رها کنید. در هر صورت، این تیپ یک نمونه کلاسیک به نظر می آید.

 

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024