مالتینا تولد ۵ سالگی خود را جشن میگیرد!

مالتینا در ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ تولد ۵ سالگی خود را جشن میگیرد. مالتینا معتبرترین واسطه خرید ایرانیان برای خرید از آمازون و ایبی می باشد که به تازگی امکان خرید از وبسایت های پرطرفدار ترکیه و دبی مانند خرید از آمازون ترکیه و یا ترندیول و آمازون امارات و نمشی و….را فراهم نموده است.

تولد مالتینا در اردیبهشت ماه هر سال برگزار می‌شود و امسال با بیش از ۱۰۰ نیروی جوان و متخصص؛ ۵ سالگی خود را جشن میگیرد.  به همین مناسبت از تاریخ ۱۸ اردیبهشت الی ۲۲ اردیبهشت تخفیف ها و آفرهای ویژه برای خرید از آمازون؛ ایبی؛ ترکیه و امارات وجود دارد و بهترین زمان خرید برای مشتریان به حساب می آید.

در تولد مالتینا؛ کاربران می توانند ۲۵٪ تخفیف بر روی هزینه حمل با کد تخفیف: 5HBD برای خرید های آمازون دریافت کنند و روی خرید از ایبی، ترکیه و امارات ۵٪ تخفیف بر روی کل سبد خرید به صورت خودکار دریافت کنند.

تولد مالتینا

تاریخچه تولد مالتینا:

وبسایت مالتینا در سال ۱۳۹۵ این فکر و خواسته را داشت تا کاربران ایرانی نیز بتوانند مانند مردمان سایر کشورها به بازارهای جهانی دسترسی داشته باشند. موفق شدیم در سال ۱۳۹۶ تمام بسترهای لازم را گرد هم جمع آوری کنیم و اولین سفارشات را از آمازون به دست ایرانیان برسانیم.

از آن روز تا به الان، هزاران سفارش را ماهیانه از آمریکا به درب خانه های کاربران ایرانی در سراسر کشور رساندیم و توانستیم خرید از آمازون را به سادگی خرید از یک فروشگاه داخل کشور فرهنگ سازی کنیم. گفنتی است که مالتینا از همان ابتدای فعالیت خود دارای نماد اعتماد الکترونیک بوده و تمام سفارشات را به صورت هوایی و از طریق گمرک جمهوری اسلامی ایران وارد کشور میکند.

این روزها تمام ایرانی ها خرید از آمازون و ایبی را با امکان دسترسی به تنوع کالایی بینظیر و اطمینان از خرید کالای اورجینال بدون داشتن دغدغه های خرید با ارز، مستر کارت و یا مشکلات گمرک می شناسند.

در سال گذشته امکان خرید از وبسایت‌های پرطرفدار ترکیه و امارات را نیز به خدمات مالتینا افزودیم و خوشحالیم که توانستیم قدم های استوار و بزرگی در پیشرفت خدمات اینترنتی در ایران و بسترهای خرید آنلاین برداریم.

برای مشاهده بخشی از جشن تولد ۵ سالگی مالتینا می توانید بر روی ویدیوی زیر کلیک کنید:

 

تجربه خرید با مالتینا

همانطور که اشاره کردیم مالتینا یکی از قدیمی ترین وبسایت های واسطه خرید ایرانیان از بازارهای بین المللی است. اعتبار وبسایت مالتینا به پشتوانه ۵ سال خدمت می باشد. شما می توانید از طریق یکی از روش های زیر خرید با مالتینا را تجربه کنید:

خرید از آمازون (Amazon.com)

همانطور که میدانید آمازون دات کام بزرگترین وبسایت آنلاین خرده فروشی در دنیاست چرا که محصولات با بهترین قیمت در این سایت عرضه میشود و دارای بالاترین تنوع محصولی را میان وبسایت های آنلاین دارد. همچنین برخی از محصولات برندها به صورت انحصاری فقط در آمازون به فروش میرسند وفقط به آدرس های داخل آمریکا دلیور میشوند؛ ناگفته نماند که کیفیت اغلب کالاهای آمازون درجه کیفی الف می‌باشند و به همین دلیل است که خرید از آمازون در مالتینا از آمازون دات کام انجام میشود.

خرید از ایبی (خرید از eBay)

وبسایت ایبی دات کام به فروش کالاهای نو ودست دو معروف است. فروشندگان در ایبی میتوانند اشخاص باشند به همین دلیل بعضا کالاهایی کلکسیونی؛ قدیمی ویا ورژن های قدیمی تر به راحتی در ایبی پیدا میشوند. برای خرید از ایبی میتوانید از طریق مالتینا؛ کالای مورد نظر خود را جستجو کنید واز میان آن ها با کمک فیلترها بهترین قیمت ومناسبت ترین آن را پیدا کنید وثبت سفارش کنید.

خرید از امارات (دبی)

خرید از دبی نیز یکی از خدمات جدید مالتینا می باشد که می توان گفت پرطرفدارترین وبسایت دبی؛ وبسایت آمازون امارات یا همان وبسایت سوق سابق است. علاوه بر خرید از آمازون امارات امکان خرید از وبسایت های دیگر دبی نیز برای راحتی کاربران وجود دارند مانند وبسایت های نمشی ، نون ، شی این و…که شما لیست کامل وبسایت های امارات که از طریق مالتینا میتوانید از آن ها خرید کنید را میتوانید در صفحه خرید از دبی مالتینا ببینید.

خرید از ترکیه

خرید از ترکیه که یکی از درخواست های پرتکرار کاربران بود نیز در سال گذشته به مالتینا اضافه شد. از طریق مالتینا میتوانید از بهترین سایت های ترکیه مانند: ترندیول ترکیه، آمازون ترکیه، هپسی بورادا ، برشکا خرید کنید. همچنین امکان خرید از بسیاری وبسایت های اصلی برندهای دیگر در مالتینا امکان پذیر است.

دیگر خدمات مالتینا:

سرعت وعملکرد شفاف مالتینا:

یکی از مهم ترین مسائل سرعت ارسال در مالتینا می باشد که در سال گذشته تیم مالتینا توانسته میانگین بازه ارسال خود را از وبسایت آمازون به ۲۳ روزکاری بعد از تحویل کالا در دفتر خارج از کشور خود و سفارشات ایبی ۲۰ روزکاری و سفارشات ترکیه و امارات را به ۱۵ روز کاری برساند که می توان گفت یکی از سریعترین روش های ارسال حتی در میان وبسایت های داخلی میباشد. شما میتوانید میانگین بازه ارسال را با به روزرسانی روزانه در گزارش عملکرد مالتینا مشاهده کنید.

لاجستیک مالتینا

مالتینا برای ارسال سفارشات تهران و کرج از سیستم لاجستیک خود استفاده میکند.این مساله هم امنیت ارسال از نظر سلامت کالا را تضمین کرده و هم باعث می شود که کالا در زمان کوتاه تری به دست خریدار برسد. در حال حاضر ارسال محصولات به شهرهای دیگر توسط پست انجام شده اما مالتینا به دنبال گسترش سیستم حمل ونقل خود در ماه ها وسال های آینده است.

اعتبار خرید مالتینا

مشتریان مالتینا بعد از دریافت کالای خود بابت خریدی که از آمازون انجام داده اند اعتبار خرید مالتینا دریافت میکنند که میتوانند در خریدهای بعدی خود از این اعتبار خرید استفاده ومبلغ کمتری بپردازند.

تیم مالتینا روز به روز در حال گسترش است وهر روز به خدمات خود اضافه میکند ودر سال پیش رو با انگیزه تر از همیشه به دنبال نوآوری های جدید است و تغییرات بزرگی را نوید میدهد….اگر شما هم دوست دارید به جمع ما بپیوندید می توانید با سر زدن به صفحه فرصت‌های شغلی مالتینا برای پوزیشن مورد نظر خودتان برای ما رزوومه بفرستید.

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024