گجت‌ های موبایل جالبی که می‌توانید برای موبایل خود بخرید

گجت های موبایل

امروزه تلفن‌های هوشمند نقش بسیار مهمی در زندگی روزمره ما پیدا کرده‌اند. از یک گوشی همراه یا تبلت می‌توان برای برقراری تماس با دوستان، حضور در شبکه‌های اجتماعی، خرید آنلاین یا حتی به عنوان ساعت زنگ‌دار استفاده کرد. با توجه به همین مسئله تعداد زیادی لوازم جانبی و گجت های موبایل جالب برای تلفن‌های هوشمند طراحی شده‌اند که به کاربران این امکان را می‌دهند بهتر نحوه استفاده از تلفن‌های هوشمند را مدیریت کنند.

گجت های موبایل - معرفی

گجت‌ به دستگاه‌های قابل حمل گفته می‌شود که از طریق فناوری تلفن‌های همراه موبایل به کاربران امکان ترکیب سخت‌افزار، نرم‌افزار، سیستم‌عامل و شبکه‌ها با یکدیگر را می‌دهند. ابزار یا دستگاه‌های کوچک گجت اغلب دارای طراحی خلاقانه یا مبتکرانه هستند. گجت‌ های موبایل مانند ابزارهای الکترونیکی کتاب‌خوان، ساعت‌های هوشمند، ردیاب‌های دیجیتال تناسب‌اندام، دستگاه‌های GPS و دستگاه‌های بازی ویدیویی نمونه‌ای از لوازم جانبی موبایل موجود در بازار هستند. از جمله پرکاربردترین گجت‌ های موبایل می‌توان به نمایشگرهای یواس‌بی، لرزش گیر، گیم ‌پد و پد شارژ وایرلس اشاره کرد. استفاده از این ابزارهای جانبی زندگی را برای انسان‌ها آسان‌تر کرده است. برای آشنایی بیشتر با گجت‌ های موبایل با مالتینا همراه باشید.

استفاده کارآمد از گجت‌ های موبایل

یکی از بزرگ‌ترین مزایای استفاده از ابزارهای الکترونیکی تسهیل بخشیدن به امور زندگی است. قبلاً از پیدایش این فناوری تماس با افراد در خارج از خانه یا محل کار کاری سخت و پرهزینه بود. در حالی که امروزه به کمک فناوری جدید ارتباطات از راه دور به راحتی می‌توانید با دوستان، همکاران و اعضای خانواده تماس تلفنی، چت ویدیویی، پیام متنی، ایمیل و … رد و بدل کنید. رسانه‌های اجتماعی به ما در برقراری ارتباط و ارتقای موقعیت‌های شغلی و حرفه‌ای کمک کرده است. هم‌چنین از انواع ابزارهای ارتباطی آنلاین برای ایجاد تغییر در دنیای واقعی استفاده شده است. دستگاه‌های الکترونیکی کوچک و گجت های موبایل در دنیای خرید و فروش محصولات انقلابی عظیم ایجاد کرده است و از طریق چند بار کلیک کرد بر روی ماوس یا ضربه‌های انگشت میلیون‌های محصول در سراسر جهان روزانه خریداری می‌شود.

گجت های موبایل- استفاده کارآمد

اما با وجود تمام مزایای و قابلیت‌های تلفن‌های هوشمند و گجت‌های موبایل معایبی نیز دارند، برای مثال ساخت و دوریز این دستگاه‌ها تأثیر قابل‌توجهی بر روی محیط‌زیست ما دارد. بسیاری از دستگاه‌های الکترونیکی حاوی مواد خطرناکی همچون سرب، کادمیوم و جیوه هستند که در صورت دفع نشدن مناسب آن می‌توانند باعث آلوده شدن خاک شوند. مشکل دورریز دستگاه‌های هوشمند و گجت‌های موبایل باعث شده است که از مصرف‌کنندگان خواسته شود قبل از فرسودگی کامل این ابزار، آن را به فناوری جدید ارتقا دهند.

بیشتر بخوانید :۱۹ گجت جالب که احتمالا آنها را نمی‌شناسید

آشنایی با جالب‌ترین گجت‌ های موبایل

در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با جالب‌ترین گجت‌ های موبایل جدید موجود در بازار با کاربری عالی برای دستگاه‌های هوشمند معرفی کنیم.

  • گجت بزرگ کننده صفحه‌نمایش موبایل 12 اینچی: بزرگ کننده سه‌بعدی صفحه موبایل برای نمایش ویدیو، فیلم و بازی – با پایه‌های تاشو و تقویت‌کننده صفحه- سازگار با تمامی انواع گوشی‌های هوشمند

اگر شما هم از طرفداران تماشای فیلم و ویدیو از طریق دستگاه‌های هوشمند خود هستید، اما تمرکز بر روی صفحه‌های کوچک نمایشگر باعث خستگی و ایجاد ناراحتی بصری برای شما می‌شود و نمی‌توانید مدت‌زمان طولانی از آن استفاده کنید. بهترین راه‌حل برای شما استفاده از گجت‌های موبایل بزرگ کننده صفحه‌نمایش موبایل است.

گجت‌های بزرگ کننده صفحه‌نمایش موبایل همانند یک ذره‌بین عمل می‌کنند، صفحه‌نمایش موبایل در ابعاد بزرگ‌تر بر روی این گجت نمایش داده می‌شود همانند کاری که پروژکتور‌ها انجام می‌دهند. در واقع اندازه صفحه‌نمایش دو برابر می‌شود تا کاربر بتواند به راحتی از تماشای فیلم و ویدیوهای آنلاین به صورت فول اچ‌دی لذت ببرد.

گجت‌ های موبایل بزرگ‌کننده صفحه‌نمایش قابلیت سازگاری با تمامی دستگاه‌های هوشمند را دارند. به طور خاص این گجت برای اغلب دستگاه‌های هوشمند با سیستم‌عامل‌های iOS و اندروید طراحی شده است. استفاده از این گجت موبایل بدون نیاز به باتری است.

گجت بزرگ‌کننده صفحه‌نمایش 12 اینچی بسیار سبک‌وزن و قابل حمل است. شما می‌توانید به راحتی این گجت را با خودتان به هر کجا که می‌روید، ببرید. این ابزار کارآمد و عالی برای تماشای فیلم قابلیت اضافه کردن یک صفحه‌کلید از طریق بلوتوث را هم دارد. با این کار شما می‌توانید برای انجام بازی‌های اچ‌دی نیز از آن استفاده کنید.

در وب‌سایت آمازون پرفروش‌ترین گجت بزرگ‌کننده صفحه‌نمایش متعلق به گجت‌های بزرگ‌کننده صفحه‌نمایش 12 اینچی از برند Dizaul است که به کاربران تجربه‌ای خوشایند از تماشای فیلم و بازی کردن را می‌دهد. این شرکت به‌ منظور دوام بیشتر و افزایش کیفیت گجت‌های موبایل بزرگ‌کننده صفحه‌نمایش در هنگام ساخت از متریال‌هایی مانند چوب بهره گرفته است تا تضمین‌کننده دوام طولانی‌تر این محصول باشد.

گجت های موبایل - Screen Magnifier for Smartphone

مشاهده و خرید

کیت بزرگ‌نمایی صفحه‌نمایش موبایل Apad یکی دیگر از گجت‌های موبایل کاربردی موجود است که علاوه بر قابلیت نمایش سه بعدی 12 اینجی امکان اتصال اسپیکر از طریق بلوتوث را نیز به کاربران می‌دهد تا در کنار تقویت صفحه‌نمایش بتوانند صدا را نیز تقویت کنند. این کیت بزرگ‌کننده صفحه‌نمایش Apad هدیه مناسبی برای کودکان است تا با رعایت فاصله از چشم‌هایشان در برابر آسیب‌های احتمالی حفاظت شود. هم‌چنین این کیت هدیه مناسب و کاربردی برای دوستان و عزیزان است.

کیت برزگ‌کننده صفحه‌نمایش Apad با تمامی دستگاه‌های هوشمند سازگاری دارد، صفحه تعبیه شده در این کیت غیر لغزنده است. یک عدد اسپیکر از طریق بلوتوث به منظور تقویت صدا به آن متصل می‌شود. از پورت خروجی USB این کیت در مواقع اضطراری می‌توان به عنوان پاور بانک یا شارژر تلفن در هنگان تماشای فیلم استفاده کرد.

طراحی تاشو امکان قابل حمل بودن این کیت را فراهم کرده است. استفاده آسان، راحتی استفاده برای تمام افراد در هر گروه سنی ازجمله ویژگی‌های این کیت است. برای شارژ کردن کیت دو روش در نظر گرفته شده است. استفاده از باتری‌های قابل شارژ که در صورت ضرورت می‌توان از آن به عنوان پاور بانک نیز استفاده کرد. روش دوم شارژ کردن مستقیم کیت از طریق کابل شارژ USB در نظر گرفته شده است. در صورت استفاده مستقیم از کابل برای شارژ کردن کیت صدای اسپیکر بهتر شنیده می‌شود. توجه داشته باشید در صورت استفاده از کیت بزرگ‌کننده مقداری وضوح صفحه‌نمایش کاهش می‌یابد، به همین دلیل بهتر است در شرایط کم‌نور از این کیت استفاده شود.

گجت های موبایل - Apad

مشاهده و خرید

  • کارت‌خوان suntrsi TF/SD سازگار با تلفن‌های هوشمند، رایانه و دوربین‌های دیجیتال

یکی دیگر از گجت‌ های موبایل کوچک اما کاربردی ابزارهای کارت‌خوان با قابلیت پشتیبانی از فرمت‌های TF/SD است. این ابزار از تمامی کارت‌های حافظه Micro SD SDHC 8 گیگابایت تا 128 گیگابایت پشتیبانی می‌کند. دیگر لازم نیست نگران ظرفیت ذخیره‌سازی دستگاه‌های هوشمند خودتان باشید.

این گجت موبایل یک ابزار چندمنظوره است که قابلیت‌های چهارگانه را در یک گجت کوچک جای داده است. کارت‌خوان به گونه‌ای طراحی شده است که امکان پشتیبانی از چهار پورت USB,SD, TF, Micro USB و سایر پورت‌ها را فراهم می‌کند و روش‌های متعدد دانلود و خواندن داده به کاربران راحتی بیشتری در استفاده از تکنولوژی در زندگی روزمره را می‌دهد.

به طور هم‌زمان از گجت کارت‌خوان می‌توان برای شارژ کردن نیز استفاده کرد. یکی دیگر از مزایای این گجت موبایل امنیت بالای دسترسی، استفاده از پروتکل‌های رمزنگاری به منظور حفاظت از رمزهای عبور و فایل‌ها موجود است. به این ترتیب فضای ذخیره‌سازی انتخاب‌شده برای داده‌های شما امن است. این ابزار تجربه‌ای ایمن و راحت را برای شما فراهم می‌کند.

یکی دیگر از قابلیت‌های جذاب این کارت‌خوان سازگاری آن با تمام سیستم‌عامل‌هاست. از این گجت می‌توان برای تلفن‌های هوشمند آیفون با سیستم‌عامل IOS 9.2 به بالا و برای آی پد با IOS 8.0 به بالا، سایر دستگاه‌های OTG Android، دستگاه‌های رایانه‌ای و سایر تجهیزات دارای پورت USB استفاده کرد.

گجت های موبایل - کارتخوان

مشاهده و خرید

  • دانگل با جک ورودی دو سر به عنوان کابل شارژ و هدفون -مخصوص گوشی های آیفون

شرکت UKKD گجت‌هایی به عنوان آداپتور هدفون برای دستگاه‌های هوشمند آیفون را به بازار عرضه کرده است. این گجت چهار منظوره را می‌توانید برای گوش دادن به آهنگ، برقراری تماس تلفنی، شارژ کردن دستگاه تلفن و همگام‌سازی مورد استفاده قرار دهید.

تمامی مراحل ساخت، مونتاژ و بسته‌بندی این محصول از استانداردهای بالایی برخوردار است و بعد از هر بار تست محصول در آزمون‌های دقیق محصول نهایی به دست مشتری سپرده می‌شود. این نوع آداپتورهای چهارکاره به شما امکان دست‌یابی به تمام تجهیزات موردنظر را می‌دهد.

قابلیت گوش دادن به موزیک، شارژ کردن، تماس و استفاده میکروفون از راه دور به طور هم‌زمان در یک طراحی ایده آل، کوچک و کم‌جا برای انواع گوشی‌های آیفون 11/11 Pro/Xs/Xs Max/ Xr/ X / iPhone 8/8Plus iPhone 7/7 Plus با سیستم‌عامل‌ ios صورت گرفته است.

به منظور افزایش سرعت و پایداری سیگنال‌های انتقال و جلوگیری از کاهش کیفیت صدای دیجیتال در ساخت این گجت موبایل از هسته‌های سیمی مسی استفاده شده است. لایه اکسیداسیون آلیاژ آلومینیوم نیز مقاومت سیم‌ها در برابر سایش، خوردگی را افزایش می‌دهد و هم‌چنین باعث بهبود توانایی ضدتداخل سیگنال‌ها می‌شود. این امر به کاربران امکان لذت بردن بیشتر از صدای شفاف را می‌دهد.

انجام تست و آزمایش‌های دقیق بر روی محصولات تضمین‌کننده کیفیت بالای گجت موبایل است. سرشاخه و رابط تبدیل سرشاخه تعبیه شده در این گجت هر دو با تکنولوژی آبکاری طلای ضخیم ساخته شده‌اند و آزمایشات انجام شده نشان می‌دهد که هر سرشاخه قابلیت استفاده بیش از 10000 بار را دارد.

این گجت کاربردی با تمامی دستگاه‌های هوشمند آیفون 11 Pro/Xs Max/XR/8 Plus/8/7 Plus/7 که از سیستم‌عامل IOS 11/12/13 یا بالاتر استفاده می‌کنند، سازگاری عالی دارند. برای تهیه این محصول می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

گجت های موبایل - UKKD

مشاهده و خرید

  • گجت کارت‌خوان لایتنینگ Square – A-SKU-0523 برای کارت‌های مغناطیسی

اغلب کارت‌های مغناطیسی دارای یک نوار مغناطیسی هستند که حاوی چندین لایه اطلاعات است. انواع کارت‌های بانکی، کارت‌های اعتباری، کارت‌های تخفیف، کارت‌های هدیه و … در زمره کارت‌های مغناطیسی قرار می‌گیرند. گجت‌های کارت‌خوان لایتنیگ به کاربر این امکان را می‌دهند از طریق پورت لایتنینگ اطلاعات را بین گوشی و کارت مغناطیسی رد و بدل کنند.

با استفاده از گجت موبایل Square می‌توانید تراکنش‌های حساب بانکی خود در روزهای گذشته، میزان سپرده‌گذاری‌ها و کارهای دیگر بانکی خود را در چند ثانیه مشاهده و بررسی کنید. اتصال لایتنینگ با دستگاه‌های هوشمند اپل با سیستم‌عامل 10.0.2 یا بالاتر امکان‌پذیر است.

این گجت موبایل سرعت بالایی دارد، بسیار امن است و به راحتی می‌توان از آن استفاده کرد. با فعال‌کردن حساب کاربری خود در Square به صورت ریگان 10 دلار جایزه به شما تعلق می‌گیرد. با استفاده از این گجت می‌تواند از هر اپلیکیشنی برای پرداخت از طریق دستگاه‌های آیفون و آی پد اقدام کنید.

گجت های موبایل - کارتخوان

مشاهده و خرید

  • کیت لنزهای دوربین حرفه‌ای آیفون XENVO، چراغ LED، قاب موبایل

لنز ✔ TRUVIEW 0.45x WIDE ANGLE LENS ازبرند XENVO با تولید و ارائه گجت موبایل کیت لنزهای دوربین حرفه‌ای برای گوشی‌های آیفون به کاربران این امکان را می‌دهد تا تصاویر و ویدیوهایی با وضوح 45 درصدی بیشتری ثبت و ضبط کنند. این گجت قابلیت ضبط کردن عکس و فیلم‌های خیره‌کننده از افراد، حیوانات خانگی، مناظر، معماری شهری و … را به طرز چشمگیری بهبود می‌بخشد. علاوه بر این به کمک این لنزهای حرفه‌ای می‌توانید در صورت عدم وجود نور کافی یا لرزش به خوبی کار عکاسی را انجام دهید. لنزهای این کیت حرفه‌ای از بهترین شیشه‌های نوری و فلز جامد با دوام‌پذیری و طول عمر بالا ساخته شده است. این کیت برای دستگاه‌های آیفون 6/6s/6s Plus/5s/4s/ و دستگاه‌های آی پد Air/Mini و تمامی دستگاه‌های هوشمند سامسونگ با سیستم‌عامل اندروید کاربرد دارد.

گجت های موبایل - XENVO

مشاهده و خرید

لنز ✔ CLARUS 12.5x MACRO LENS & TRUGRIP LENS CLIP یکی دیگر از لنزهای موجود در این کیت است که امکان فوکوس کردن بر روی سوژه از نمای نزدیک را برای علاقه‌مندان به عکاسی فراهم می‌کند. به کمک این لنز حرفه‌ای می‌توانید جزئیات تصویر را با دقت و وضوح زیادی ضبط کنید. علاوه بر این، لنز TruGrip قدرت گیرایی بسیار بالایی در حرکت‌های سریع گوشی دارد و به کاربر امکان قاب‌بندی فریم بعدی را می‌دهد. سطوح چسبنده این لنزها نرم، محکم و منعطف هستند تا از دستگاه تلفن هوشمند شما در برابر آسیب‌های احتمالی محافظت کند.

یکی دیگر از گجت‌های این کیت، ✔ RECHARGEABLE LED FILL LIGHT است که حاوی یک چراغ LED است که مستقیماً به جک هدفون گوشی وصل می‌شود و سه سطح تنظیم نور کم، متوسط و زیاد را داراست. به محض وصل شدن به گوشی فوراً محیط اطراف با یک نور خوشایند روشن می‌شود. این نور گرم و خنثی LED به نسبت نور فلاش دستگاه‌های هوشمند بسیار بهتر عمل می‌کند به خصوص در مکان‌های تاریک و پر از مه.

نگهدارنده و قاب گوشی ✔ PROTECTIVE DURACASE + EASYCLIP موجود در این کیت امکان حفاظت از گجت‌ها و دستگاه‌های قابل حمل را به شما می‌دهد. به کمک این قاب می‌توانید از کیت لنز، چراغ LED به خوبی محافظت کنید. قاب DuraCase گزینه‌ای مناسب برای نگهداری امن این کیت لنز است. هم‌چنین نگهدارنده EasyClip یک وسیله آلومینیومی محکم است که شما می‌توانید به کمک آن قاب نگهدارنده را به بند کیف، کوله‌پشتی یا کیف لپ‌تاپ خودتان متصل کنید و در صورت نیاز سریعاً گوشی خودتان را بردارید و بدون اتلاف وقت عکاسی کنید.

گجت‌های موجود در این کیت با تمام دستگاه‌های هوشمند آیفون، آی پد و اغلب دستگاه‌ها و گوشی‌های همراه سامسونگ با سیستم‌عامل اندروید سازگاری دارند. این دستگاه با گوشی‌های هوشمند سامسونگ گلکسی Galaxy S6 & S7 Edge سازگاری ندارند. استفاده از این کیت حرفه‌ای برای تولیدکنندگان محتوا، وبلاگ‌نویسان، بازاریابان، انفلوئنسرهای رسانه‌های اجتماعی و سازندگان ویدیوهای حرفه‌ای بسیار به صرفه و کارآمد خواهد بود. اگر برای حضور و رشد آنلاین از طریق رسانه‌های اجتماعی در حال تلاش هستید، از این کیت بی‌نظیر غافل نشوید. برای خرید و مشاهده جزئیات بیشتر محصول به لینک زیر مراجعه کنید.

کلام آخر

گجت های موبایل - آشنایی

دنیای گجت های موبایل، لوازم جانبی و ابزارهای کارآمد آن‌قدر متنوع شده است که امروزه بیش از هر زمان دیگری دارندگان گوشی‌های هوشمند و دستگاه‌های قابل حمل قدرت انتخاب دارند. هر کاربر می‌تواند بسته به نیاز خود انواع گجت‌های موجود در بازار را بررسی کند. حتی انواع مختلف گجت های موبایل موجود در بازار می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای هدیه دادن به دوستان و عزیزان باشد. در این مقاله تعدادی از جالب‌ترین و پرفروش‌ترین گجت‌ های موبایل را به شما معرفی کردیم، امیدواریم این معرفی در انتخاب یک گجت موبایل مناسب به شما کمک کرده باشد. اگر از نزدیکان خود کسی را می‌شناسید که علاقه‌مند به خرید گجت است، لطفاً این مطلب را از طریق لینک‌های ارتباطی موجود با وی در میان بگذارید.

مطلب پیشنهادی : مزیت های اصلی خانه هوشمند و معرفی ۴ گجت پرفروش دنیا برای هوشمندسازی خانه

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024