لاک ناخن تابستانی خود را مطابق مد امسال انتخاب کنید

لاک ناخن رنگارنگ‌ترین بخش دنیای مد و فشن است. طراحی ناخن و استفاده از ترکیب رنگ‌های بی‌شمار، هر خانمی را سر ذوق می‌آورد. فصل تابستان هم که آمده است؛ فصل رنگ‌های جذاب و گرم! صنعت مد و پوشاک در فصل تابستان بیشتر لباس‌های رنگی را ترند می‌کند. استایل‌های خوش‌رنگ و شادی که زیبایی‌های تابستان را دوچندان می‌سازند. پس اگر تعداد زیادی لاک رنگی دارید، الان وقت استفاده از آن‌هاست. با وبلاگ مالتینا همراه باشد تا از بین ۱۰ رنگ لاک، جذاب‌ترین طرح را انتخاب کنید.

تابستان فصل صندل‌ها و کفش‌های روباز است. طراحی ناخن پا در این فصل محبوبیت بیشتری پیدا می‌کند. اگر طیف‌های مختلف رنگ صورتی برای رنگ لاک پا برای‌تان تکراری شده، مالتینا ۱۰ ایده جدید برای طراحی ناخن برای شما در این مقاله آورده است. مالتینا این ۱۰ طرح ناخن را از بین جدیدترین طرح‌های ناخن تابستانی برایتان انتخاب کرده است.

لاک ناخن - لاک تابستانی

۱. لاک پاستلی و طرح رنگین‌کمانی

لاک ناخن - لاک ناخن پاستلی

رنگ‌های لاک پاستلی حق انتخاب زیادی بین رنگ‌های شاد و تابستانی به شما می‌دهند. پس چرا فقط یک رنگ را انتخاب کنید؟ ترکیب رنگ آبی، صورتی،‌نارنجی و بنفش، یک انتخاب رنگین‌کمانی جذاب برای تابستان است.

۲.  آبی ارکیده‌ای و سبز با طرح گل‌دار

لاک ناخن - طرح ناخن گلدار

طرح گل برای ناخن زیبا و چشم‌نواز است. آلیشیا تورللو (Alicia Torello) هنرمند طراح ناخن از رنگ آبی ارکیده‌ای و سبز برای طراحی گلبرگ‌های کوچک طرح بالا استفاده کرده است. این دو رنگ از کالکشن لاک دبرا لیپمن (Deborah Lippmann) فشن مانیکوریست یا طراح ناخن معروف انتخاب شده است.

۳.  اکلیلی با طرح مرواریدی

لاک ناخن - لاک مرواریدی

طراحی ناخن با مروارید یک طرح فوق‌العاده است. حالا اگر این مرواریدهای چشم‌نواز روی یک لاک اکلیلی کار شوند، نتیجه یک طرح درخشان و جذاب خواهد بود.

۴. لاک خنثی با طرح ناخن ترکیبی

لاک ناخن - رنگ لاک خنثی

لاک رنگ‌های خنثی با هر استایل و تیپی ست می شوند. در نتیجه قطعاً رنگ‌های خنثی با همدیگر هم ترکیب مناسبی می‌سازند. طرح ناخن با ترکیبی از طیف‌های مختلف رنگ‌های خنثی برای استایل تابستانی شما انتخابی بسیار شیک است. می‌توانید از ترکیب لاک بژ یا صورتی با مشکی و سفید استفاده کنید.

۵. بنفش متالیک با طرح ناخن چشم‌گربه‌ای

لاک ناخن - طرح ناخن چشم‌گربه‌ای

اگر از طرفداران طرح چشم‌گربه‌ای هستید،‌ حتماً عاشق این طرح می‌شوید. طرح ناخن چشم‌گربه‌ای خلاقانه و جدید است. اگر دنبال یک طرح ناخن تک هستید، پیشنهاد ما طرح ناخن چشم‌گربه‌ای با رنگ زمینه لاک بنفش متالیک است. شاید نام این مدل کمی عجیب به نظر برسد اما اگر دقیق‌تر به این مدل نگاه کنید، متوجه خواهید شد که شبیه چشم گربه است.

۶. لاک مات و متالیک

لاک ناخن - لاک متالیک

شاید فکر می‌کنید که لاک مات و متالیک همیشه در طرح ناخن‌های کاملا متفاوت از هم استفاده می‌شوند یا به عبارت دقیق‌تر استفاده از آنها در کنار هم فکر زیاد خوبی نیست. اما می‌توانید لاک مات و متالیک را با هم ترکیب کنید و یک طرح ناخن جذاب و جدید داشته باشید. نکته مهم این طرح ناخن ترکیبی زیبا استفاده از لاک مات در وسط و متالیک در دور ناخن است.

۷. لاک قرمز و سفید با طرح موج‌دار

لاک ناخن - لاک قرمز

طرح خط‌های موج‌دار رنگی یک طرح ناخن جالب و جذاب است. می‌توانید از لاک قرمز و سفید برای طرح موج روی زمینه با لاک شبیه ناخن واقعی استفاده کنید.

۸. متالیک با طرح فضای خالی

لاک ناخن - لاک طرح دار

استفاده از فضای خالی برای شکل دادن به طرح ناخن یکی از ترندهای پرطرفدار مد و فشن است. استفاده از برچسب ناخن، مروارید و سنگ در فضای خالی طراحی شده در ناخن جذاب و زیباست. اگر فقط از یک رنگ لاک در مدل فضای خالی استفاده می‌کنید، لاک مات بهترین انتخاب است.

۹. لاک متالیک با طرح ترکیبی

لاک ناخن - طرح ناخن هالیوودی

این طرح ناخن، ترکیبی از دو نیمه روشن و تیره است. شما برای این طرح می‌توانید از لاک بیس یا رنگ ناخن واقعی برای نیمی از ناخن و لاک مشکی متالیک برای نیمی دیگر استفاده کنید. وسط ناخن را هم با لاک نقره‌ای متالیک از هم جدا کنید.

۱۰.رنگ‌های شاد با طرح مربعی

لاک ناخن - طرح ناخن شاد تابستانی

برای این طرح ناخن آبستره می‌توانید از ترکیب لاک ناخن‌های رنگی و شاد برای کشیدن مربع‌ها در زمینه و نوک ناخن استفاده کنید. خلاقیت در طراحی ناخن و استفاده از اصول نقاشی باعث می‌شود که ناخن‌هایی جذاب و زیبا داشته باشید.

کلام آخر

لاک ناخن - خرید اینترنتی

تابستان فصل تفریح و سفر و البته استخر و شناست. محبوب‌ترین تفریح تابستانی بسیاری از خانم‌ها آفتاب‌گرفتن و برنزه‌‌کردن پوست‌شان است. اگر لاک متناسب پوست روشن دارید و این تابستان قصد دارید برنزه کنید، بهتر است از همین الان به فکر خرید لاک با رنگ متناسب پوست‌های تیره باشید. برای اوقات دیگر تابستان پرشور و زیبا هم می‌توانید از میان مدل‌ها و طرح‌هایی که گفته شد، بهترین‌ها را انتخاب کنید و به روزتر و شیک‌تر از همیشه باشید.

برای انتخاب طرح و رنگ لاک،‌ دیدن مدل‌ها و رنگ‌های برندهای مختلف کمک زیادی می‌کند. طیف‌های رنگی لاک در این سال‌ها آن‌قدر گسترده شده که باید خودتان ببینید تا متوجه شوید. شما می‌توانید با انتخاب یک رنگ خاص و تک لاک بدون نیاز به طراحی هم ناخن‌های زیبا،‌جذاب،‌شیک و خاصی داشته باشید. اگر قصد خرید هم ندارید دیدن دنیایی از رنگ و طرح در  فروشگاه مالتینا سرحال‌تان می‌آورد. برای خرید و مشاهده لاک‌های متنوع مالتینا به اینجا سر بزنید.

منبع: glamour.com

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024