کایلی جنر| خرید لوازم آرایشی کایلی جنر و داستان راه اندازی این برند

برند لوازم ‌آرایش کایلی یکی از محبوب‌ترین و مرغوب‌ترین برندهای لوازم آرایش در دنیا است که صاحب این برند کایلی جنر جوان‌ترین عضو خانواده کارداشیان است. کایلی که اکنون 23 سال سن دارد در مصاحبه‌ای گفت که هرگز فکر نمی‌کرد برند لوازم آرایش او تا این حد معروف شود. کایلی در این مصاحبه گفت که در کودکی عاشق لوازم ‌آرایش بوده و با لوازم آرایش مادرش بازی می‌کرده است. وی در سال‌های 2013 تا 2014 با کمک خواهرانش سهامدار برند‌ها و خط تولید‌های آرایشی و مراقبتی نیز بوده است اما طبق گفته کایلی، او دوست داشت که خط تولید مخصوص به خود را داشته باشد.

لوازم آرایشی کایلی جنر

سال 2015 و آغاز تولید لوازم آرایشی کایلی جنر

کایلی جنر در سال 2015 شروع به تولید اولین محصولات آرایشی با نام Kylie Lip Kits کرد. این محصول که شامل رژلب‌های مخملی به همراه خط لب ست آن‌ها بود در همان ابتدا روانه بازار نشد و کایلی تصمیم گرفت برای عرضه این محصولات عجله نکند و به جای آن به تبلیغ بپردازد. هوش او در این مسئله بسیار کمک کننده بود و کایلی توانست با تبلیغ درست و حرفه‌ای قبل از ارائه محصولاتش شهرت خوبی کسب کند. به نحوی که طبق گفته او موجب برانگیختن حسادت خیلی از برندها شد و حتی بعضی به تقلید از او پرداختند.

پس از موفقیت اولیهKylie Lip Kits ، جنر نام تجاری خود را به Kylie Cosmetics تغییر داد و سه سایه جدید را برای روز ولنتاین به مجموعه محصولات خود اضافه کرد. جنر برای برآوردن تقاضای مصرف کننده، تولید خود را برای هر سایه به 500،000 واحد افزایش داد.

بیشتر بخوانید: آموزش جامع مهارت های کسب درآمد آنلاین با ۷۰ ایده جهانی

توسعه فعالیت‌های کایلی در سال 2016

جنر برند لوازم آرایش تجاری خود را در ژوئیه سال 2016 گسترش داد و اولین پالت Kyshadow خود را، که یک پالت سایه چشم نه رنگ با رنگ‌های برنز و خنثی بود به بازار معرفی کرد. نوامبر 2016 ثابت شد که یک ماه شلوغ برای جنر است. او اولین همکاری Kylie Cosmetics را آغاز کرد و با خواهر خود ناتنی Khloé Kardashian برای مجموعه Koko x Kylie همکاری کرد. این مجموعه شامل یک مجموعه رژ لب چهارتایی بود که بلافاصله پس از عرضه به فروش رسید. جنر بعداً این مجموعه را بارها و بارها مجدداً تولید کرد و از آن زمان تاکنون با دو گروه دیگر با Khloé همکاری کرده است.

کایلی جنر
کایلی جنر

بعداً در همان ماه، جنر اولین مجموعه تعطیلات Kylie Cosmetics را منتشر کرد که شامل رژ لب مایع مینی، کیت لب، سایه چشم، یک پالت جدید Kyshadow و نیز اولین براش‌های برند آرایشی کایلی بود. کایلی جنر در دسامبر سال 2016 با اولین فروشگاه پاپ آپ خود Kylie Cosmetics که در Topanga Westfield Mall  در لس آنجلس برگزار شد، محصولات خود را در خرده‌فروشی قرار داد. این پاپ آپ شامل دیواری از کیت‌های رنگی و دیگر محصولات کایلی بود. او بعداً میزبان پاپ‌ آپ‌های بیشتری در سراسر کشور شد، از جمله در فوریه بعدی در نیویورک و دیگری در سانفرانسیسکو در ماه مه 2018 بود.

آگوست 2017 و مصاحبه کایلی جنر با WWD

Kylie Cosmetics  در اوایل سال 2017 مجدداً گسترش یافت و مجموعه‌ای از شش سایه برجسته را عرضه کرد. جنر به دلیل شهرت خانواده خود به دنبال همکاری بعدی Kylie Cosmetics  با خواهران کارداشیان و تولید برند KKW بود. این همکاری چند ماه بعد در ماه نوامبر شروع شد و با همکاری Kylie Cosmetics بلافاصله به فروش رسید و فروش آن نیز به 13.5 میلیون دلار رسید.

کایلی جنر در مصاحبه‌ای با WWD در آگوست سال 2017، فاش کرد که راه‌اندازی مجموعه تعطیلات در 21 نوامبر 2016 ، بزرگ‌ترین روز فروش این برند تا به امروز بوده است و تقریباً در 24 ساعت 19 میلیون دلار فروش داشته است.

اما چگونه کایلی جنر امپراطوری آرایش خود را به یک تجارت یک میلیارد دلاری تبدیل کرد؟

تقریباً دو سال پس از شروع کار، جنر و مادرش، کریس، برای اولین مصاحبه خود درباره Kylie Cosmetics با WWD همکاری کردند و این قضیه را فاش کردند که این برند در 18 ماه نخست فعالیت خود 420 میلیون دلار درآمد کسب کرده و در حال پیشرفت بود. این در حالی بود که پیش‌بینی شده بود که Kylie Cosmetics  با پیش بینی 386 میلیون دلار 25 درصد افزایش فروش را در سال 2017 تجربه کند.

دختر کایلی جنر

جنر همچنین نخستین همکاری تجاری خود را با Topshop آغاز کرد و در هفت فروشگاه پنج هفته‌ای پاپ آپ در فروشگاه‌های برتر ایالات متحده با برند تجاری خود مشارکت کرد. همچنین اینکه کایلی جنر در حالی که باردار بود، مجموعه‌ای جدید را برای جشن تولد دخترش تولید کرد. این مجموعه شامل سایه‌ای بود که تم آن را از طوفان (آب و هوا) و نام دخترش به نام استورمی الهام گرفته بود.

مجموعه Kris x Kylie نیز با مجموعه Momager Lip Kollection آغاز به کار کرد که این مجموعه  شامل یک پالت سایه چشم 12 رنگ نیز بود.  پس از آن کایلی جنر با Ulta Beauty شروع به همکاری کرد که این خرده فروش زیبایی اظهار داشت که برند Kylie Cosmetics خریداران را به سمت فروشگاه‌ها آلتا سوق داده است.  در همان ماه، Kylie Cosmetics  اولین برنامه موبایل خود را آغاز به کار کرد و برای مشتریان راه‌های دسترسی بیشتری برای خرید از این برند عرضه کرد.

پس از لوازم آرایش، جنر تجارت خود را با محصولات پوست در بازار مراقبت از پوست گسترش داد. جنر این برند را با ردیف شش محصول مراقبت از پوست راه‌اندازی کرد. از جمله این محصولات می‌توان به فوم شستشوی صورت، سرم ویتامین C ، مرطوب کننده صورت و کرم دور چشم اشاره کرد. همچنین اینکه جنر اولین بار در سال 2019 با همکاری با نام تجاری KKW Fragrance با کیم کارداشیان، عطر خود را تولید کرد.

بیماری کایلی جنر و تعطیلی نمایشگاه

Kylie Cosmetics  نیز اولین همکاری خود را با یک خط تولید مد در سپتامبر 2019 آغاز کرد. که این همکاری میان تیم Jenner و اولیویه روستینگ برای تولید مجموعه Kylie x Balmain.صورت پذیرفت. در کنار این همکاری، روستینگ از Jenner به عنوان مدیر هنری آرایش برای باند Balmain در بهار 2020 در هفته مد پاریس استفاده کرد. جنر برنامه‌ریزی کرده بود برای حضور در این نمایشگاه و مهمانی حاضر شود، اما گویی در آخرین لحظه به دلیل بیماری این نمایشگاه کنسل شد.

کایلی

ماه‌ها بعد از WWD برای اولین بار گزارش داد که Kylie Cosmetics در حال مذاکره در زمینه M&A است و اعلام شد که جنر 51 درصد از سهام امپراتوری زیبایی خود را به شرکت Coty Inc فروخته است. این معامله 600 میلیون دلاری ارزش تجارت 1.2 میلیارد دلار را برای برند کایلی به همراه داشت.

با این حال جنر سه سال زودتر از آنچه پیش‌بینی شده بود، به یک میلیارد دلار رسید. با این توافق، جنر همچنان با این برند ماندگار خواهد شد و همچنان با تیم مستقر در لس آنجلس خود بر توسعه محصول و رسانه‌های اجتماعی تمرکز خواهد کرد. شرکت Coty قصد دارد از طریق تخصص خود در زمینه تحقیق و توسعه، تولید و توزیع، توسعه بین المللی را برای تجارت کایلی به وجود آورد.

بیشتر بخوانید: تقویت ابرو و رشد سریع آن | معرفی ویتامین و روغن تقویت کننده ابرو+ روش های خانگی]

نظر کایلی در مورد بیزینس‌اش

کایلی جنر در مورد بیزینس خود می‌گوید: مواقعی وجود دارد که احساس می‌کنید حریم خصوصی شما مورد حمله قرار گرفته است. اما احساس می‌کنم یاد گرفته‌ام که در صورت لزوم چگونه به عقب برگردم. من عاشق هوادارانم هستم و با آن‌ها رابطه‌ی محکمی دارم. من همچنین عاشق مشورت و الهام گرفتن هستم و به همین دلیل افراد زیادی را وارد زندگی خود می‌کنم. در واقع من احساس می‌کنم قطعاً برای انجام کارهایی ساخته شده‌ام ،که انجام می‌دهم.

کایلی جنر از زمان مادر شدن، یاد گرفته است که چگونه می‌تواند برای خودش و خانواده‌اش وقت بگذارد. در حالی که عکس‌های زیادی را از دختر 1 ساله خود به اشتراک می‌گذارد، اما همچنان اصرار دارد که برخی لحظات زندگی‌اش را خصوصی‌تر کند.

کایلی جنر همچنین در مصاحبه‌اش گفت: دوران بلوغش مانند تمام دختران دیگر بوده و با دغدغه‌هایی دست و پنجه نرم می‌کرده است. کایلی از لب‌های خود راضی نبوده و فرم آن‌ها را دوست نداشته است بنابراین به این فکر افتاده که لوازم آرایش می‌تواند به او کمک کند تا اعتماد به نفس بیشتری داشته باشد. همچنین اینکه او وسواس رژلب نیز داشته است!

بیزینس کایلی جنر
لوازم آرایشی کایلی جنر

او هر زمان که مشغول سرمایه گذاری است با مادر خود برای دلگرمی صحبت می‌کند و طبق گفته خودش، در تجارت‌هایش تمام پولش را اولویت قرار می‌دهد تا بتواند به نحو احسن موفق شود. البته که او می‌داند این کار ریسک بالایی دارد ولی با این حال از انجام آن دست نمی‌کشد.

جوان‌ترین میلیارد خود ساخته

کایلی جنر که به عنوان جوان‌ترین میلیارد خود ساخته شناخته می‌شود خاطر نشان کرد، که همیشه به فکر کارآفرینی بوده است. هنگامی که او فروشگاه اینترنتی آنلاین خود را تحت عنوان Shopify  راه‌اندازی کرد، ابتدا استرس این را داشت که آیا کالای زیادی سفارش داده است یا خیر و به همین ترتیب با استرس‌های فراوانی رو به رو بود.

صرف نظر از قدرت کایلی به عنوان یک ستاره، کایلی جنر در برابر سختی‌های یک تجارت مصون نیست و خطرهای زیادی در کمین او قرار دارد. اما با این وجود خوشبختانه توانست با راه‌اندازی فروشگاه آنلاین خود ظرف چند ساعت بالاترین مقدار فروش را داشته باشد. با این حال طی این روند مانند تمام مشاغل دیگر، تجارت کایلی جنر نیز در مواردی نیز با شکست مواجه شد. برای مثال کالاهای شکسته به دست مشتریان می‌رسید یا اینکه ترافیک سایت او بسیار بالا بود و باعث ناکارآمدی می‌شد. بنابراین کایلی مجبور بود برای جلب اعتماد مشتریانش و دلجویی از آن‌ها در توییتر به صحبت رو در رو با آن‌ها بپردازد.

طبق گفته او کسب و کارها در هر اندازه‌ای که باشند احتمال دارد که شکست بخورند. اما کایلی به طور مداوم به مبارزه می‌پردازد و با وجود اینکه نام او در خط مقدم بیزینس لوازم‌آرایش است، اما خطرات در کمین او نیز کم نیستند.

جنر

تجارت کایلی در کمترین زمان به بالاترین سطح خود رسید. اگرچه فروش آنلاین وی سریع‌تر از هر برند مشهور لوازم آرایشی که قبل از او در حال رشد بودند، در حال پیشرفت بود اما او می‌خواست راه دیگری برای ارتباط با مشتریان داشته باشد و به طرفداران خود نوید بیشتری بدهد.

عرضه محصولات کایلی در یک خرده فروشی

 او قدرت مشهور بودن چهره خود را در ارتباط با مشتریان وفادار خود متوجه شده بود، بنابراین فرصت را در پاپ آپ غنیمت دید تا محصولات خود را در یک خرده فروشی آزمایش کند. او دلیل خود را برای انجام این کار این‌گونه توصیف کرد: می‌خواستم به هوادارانم و دوستداران لوازم آرایش تجربه جدید یاد بدم. در واقع می‌خواستم کاری انجام دهم که مردم و هوادارنم بتوانند از نزدیک من را ببینند و با نحوه استفاده من از لوازم آرایش آشنا شوند.

کایلی جنر پس از عرضه کیت‌های موفقیت‌آمیز رژلب‌های مخملی، به دنبال گسترش این مجموعه در طیف کاملی از لوازم آرایش رنگی، از جمله پالت‌های سایه چشم، کانسیلرها، هایلایترها، رژگونه‌ها با رنگ‌های متنوع، لوازم جانبی و موارد دیگر آرایشی بود. برند لوازم آرایش کایلی جنر در سال 2018 به محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین برند آرایشی تبدیل شد.

از دیگر علل موفقیت کایلی در تجارت لوازم‌ آرایش می‌توان به سلیقه او در این زمینه اشاره کرد. کایلی گرایش خاصی به رنگ‌های طیف نود و مات داشت. چیزی که قبلا در لوازم آرایش کمتر دیده می‌شد. همچنین اینکه بسته‌بندی لوازم آرایش او به صورت کاملا مینیمال و ساده با رنگ‌های مات است که باز هم قبلا در بسته‌بندی لوازم آرایش چنین چیزی دیده نمی‌شد. بنابراین می‌توان گفت این دو مورد تاثیر به سزایی در موفقیت برند آرایشی کایلی داشته‌اند. در واقع او به خلق سبک‌هایی جدید می‌پردازد که علاوه بر رفع نیاز مردم و مرغوبیت بالای کالا‌های او، نظیرش دیده نشده است.

تم رنگی لوازم آرایش کایلی

محبوبیت برند لوازم آرایش کایلی در شبکه‌های اجتماعی

برند لوازم آرایش کایلی در کمترین زمان توانست در شبکه‌های اجتماعی نیز محبوبیت خاصی پیدا کند. به نحوی که پس از گذشت مدتی کوتاه تعداد دنبال‌کنندگان برند کایلی جنر در اینستاگرام فقط دو میلیون با برند معروف و قدیمی مک فاصله داشت. که این موفقیت کمی نیست.

تنها در 4 سال گذشته فروش لوازم‌آرایش کایلی جنر به یک میلیارد دلار رسیده است. اما از جمله معروف‌ترین محصولات کایلی تاکنون می‌توان به کیت رژلب مایع قرمز مخملی، کیت لب Koko K، پالت برانزر کایلی و پودر Kylie YOU’RE PERFECT اشاره کرد.

به دلیل محدودیت فروش این برند در فروشگاه های ایران و قیمت نسبتا بالایی که محصولات این برند محبوب و لاکچری دارد، در هنگام خرید لوازم آرایشی کایلی باید دقت بالایی به خرج داد تا از اصل بودن کالا اطمینان حاصل کنید چرا که نمونه های تقلبی این محصولات بسیار زیاد بوده و با قیمتی پایینتر به راحتی در دسترس مصرف کننده قرار می گیرند.

معرفی برخی از بهترین لوازم آرایش کایلی جنر

کیت رژلب مایع مخملی قرمز کایلی شامل یک پک حاوی رژلب و خط لب است که روی لب حالتی مخملی و مات ایجاد می‌کند.

رژ قرمز کایلی جنر

کیت لب Koko K نیز حاوی یک رژلب و خط لب با رنگ مات و نود است که طرفداران بسیار زیادی دارد.

رژ مات کایلی

پالت برانزر کایلی شامل یک پالت با 9 رنگ است که حاوی برانزر و سایه چشم است و بافتی بسیار نرم دارد.

پالت پودر Kylie YOU’RE PERFECT نیز یک پالت تک رنگ است که به پوست شما حالتی مات و یکنواخت می‌دهد.

برای مشاهده ی سایر محصولات برند کایلی جنر در مالتینا می توانید سری به لینک زیر بزنید. توجه داشته باشید که مالتینا واسط فروشگاه آمازون آمریکا در ایران می باشد و تمامی محصولات موجود در این وبسایت به طور مستقیم و از آمریکا وارد ایران می شود. پس میتوان از اصل بودن محصولات آن و به خصوص لوازم آرایشی کایلی اطمینان خاطر داشت.

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024