بهترین ساعت هوشمند و جایگزین مناسب اپل واچ

ساعت هوشمند

اگر که از گوشی‌های آیفون استفاده می‌کنید و جز آن دسته مشتریانید که به دنبال ساعت هوشمند هستند، اپل واچ‌ها انتخاب مناسبی برای شما هستند، اما هزینه‌ی بسیار زیاد و عمر باطری بسیار کم دارند. اگر این مسئله باعث سردرگمی شما برای انتخاب بهترین‌ها شده است، گزینه‌های دیگری هم وجود دارند.

بیشتر ساعت هوشمندهایی که در بازار وجود دارند هم برای اندروید و هم سیستم عامل ios کاربرد دارند. این امر باعث می‌شود تا صاحبان آیفون که همیشه در حال انتخاب میان وسایل جانبی محدود بوده‌اند، در این بخش – انتخاب ساعت هوشمند – گزینه‌های بیشتر و متنوع‌تری داشته باشند. برندهای معروفی مانند: ساعت‌های Wear OS، سامسونگ گلگسی و همچنین ساعت‌های هوشمند Samsung Gear می‌باشند.

1- اپل واچ سری 5 (Apple Watch Series 5)

برای کاربران iOS، اپل واچ سری 5 یکی از بهترین و کامل‌ترین ساعت هوشمندی است که تا به امروز دنیا به خود دیده است. کاملا برای کار با سیستم عامل iOS طراحی شده و اندرویدی‌ها نمی‌توانند از این ساعت بهره‌مند شوند.

باتوجه به اینکه در سال‌های اخیر اپل ساعت‌های هوشمندش پیشرفت چشم گیری داشته‌اند، در این سری تفاوت محسوسی دیده نمی‌شود و تنها ویژگی‌های جزئی به این سری اضافه شده است.

از قابلیت‌های جدید اپل واچ اضافه شدن قطب‌نما به این سری است. صفحه نمایش سری 5 همیشه روشن است و خاموش نمی‌شود. که این ویژگی باعث شده نسبت به سری‌های قبل، باطری آن شارژ بیشتری خالی کند و عمر آن را کاهش دهد که از 24 تا 48 ساعت شارژ را در خود ذخیره می‌کند.

بهترین ساعت هوشمند - اپل واچ سری 5

اما با حسگرهایی که اپل از تکنولوژی LTPO استفاده کرده است، در محیط و شرایط متفاوت این ساعت هوشمند خودش را به نسبت آن تطبیق می دهد.
پس در زندگی روزمره، موقعیت ورزشی و … که می‌خواهید می‌توانید از صفحه نمایشتان لذت و نهایت استفاده را ببرید.
اما با داشتن حافظه‌ی داخلی بالاتر – 32 گیگابایت – شما می ‌وانید اطلاعات بیشتری را در آن ذخیره و بهره‌مند شوید.

ویژگی تشخیص ساعت خواب شما و کیفیت خوابتان از این ساعت حذف شده است، با این حال این سری هم مانند دیگر ساعت‌های هوشمند اپل یکی از بهترین گجت‌ها برای ورزش‌کاران، کاوشگران و همچنین استفاده برای افراد با استفاده در زندگی روزمره می‌باشد.

مشاهده و خرید

2- اپل واچ سری3 (Apple Watch Series 3)

اپل واچ سری 3 با سیستم عامل watchOS 4 راحتی و اطمینان را برای شما به ارمغان آورده است. هر ویژگی که شما از یک ساعت هوشمند انتظار دارید را برای شما برآورده می‌کند. با این ساعت نه تنها گوشیتان را کنترل می‌کنید، بلکه می‌توانید از قابلیت و تکنولوژی‌های جداگانه این ساعت هوشمند نیز استفاده کنید.

از آنجایی که اپل از ظاهر ساعت‌های هوشمند خود مطمئن است، هیچ تغییر محسوسی در شمایل ساعت‌ها در سری‌های مختلف آن دیده نمی‌شود. اما وضوح و و روشنایی صفحه افزایش پیدا کرده است و تصویری بسیار شفاف برای شما به نمایش گذاشته می‌شود. ابعاد این صفحه در دو سایز 42 و 38 میلی‌متر متناسب با آقایان و بانوان طراحی شده.
با داشتن سنسور نور صفحه (Ambient light sensor) قابلیت تنظیم روشنایی صفحه می‌توانید در شرایط مختلف نور متناسب را در موقعیت‌ها داسته باشید.

ساعت هوشمند - اپل واچ سری3

از ویژگی‌هایی که این اپل واچ را مناسب فعالیت‌های ورزشی می‌کند این است که دارای سنسورهای ضربان قلب، آلارم،ضد آب، ژیروسکوپ و شتاب سنج دارد.
تمام این ویژگی‌ها نظیر: مسافت طی شده، کالری مصرفی، ضربان قلب، کرنومتر، گام‌شمار و… گرد هم آمده‌اند تا بتوانید بهره‌ی کافی را از فعالیت‌های ورزشی خود ببرید، اطلاعات دقیق آن را ضبط کنید و یا به اشتراک بگذارید و تحلیل و بررسی کنید.

جی‌پی‌اس (GPS) از دیگر ویژگی‌هایی است که اپل واچ را با دیگر ساعت‌های هوشمند متمایز می‌کند. جی‌پی‌اسی که در خود ساعت وجود دارد و مستقل از گوشی کار می‌کند، باعث شده است که حتی هنگامی که گوشی در کنار شما نیست هم بتوانید اطلاعاتی مانند مسافت، سرعت و … را ضبط کنید. اما همانطور که می‌دانید GPS مصرف باطری را بالا برده و باعث شده تا شارژ ساعت زودتر از حالت معمول تمام شود. پس می‌توانید در شرایطی که ضروری است از آن استفاده کنید و در غیر این صورت به گوشی خود متصل شوید.

مشاهده و خرید

3- ساعت هوشمند آمازفیتGTS

از ساعت‌های ظریف، سبک و شیک می‌توان ساعت هوشمند آمازفیت GTS شیائومی نام برد. صفحه نمایشی با دوام و بزرگ با تراکم پیکسل ۳۴۱ppi و بدنه‌ی آلیاژ آلومینیومی که در 6 رنگ متفاوت در اختیار شما قرار داده شده.
ویژگی‌هایی نظیر جی‌پی‌اس، بلوتوث، قطب نما، شمارنده ضربان قلب، فشارسنج، سنسور نور محیط و شتاب سنج آن را از هر نیازی بی‌نیاز ساخته.

ساعت هوشمند - آمازفیت GTS

اما چیزی که در این ساعت هوشمند بسیار محسوس است و آن را از دیگر ساعت‌ها متمایز می‌کند، باطری بسیار قوی‌اش می‌باشد. باطریی که 14 روز برای شما دوام می‌آورد و شما را از استرس مداوم اتمام شارژ رها می‌سازد. حتی اگر جی‌پی‌اس روشن باشد و از آن استفاده کنید، تا 25 ساعت برای شما کار می‌کند.
علاوه بر ویژگی‌های منحصر به فرد برای فعالیت‌های ورزشی، خاصیت ضدآب بودن آمازفیت در عمق 50 متری، برای شمایی که تمرین‌های آبی دارید نیز مناسب است.

اگر گوشی اندروید با ورژن بالا تا حداقل 5 دارید و یا سیستم عامل iOS با حداقل 10.0 می‌توانید این ساعت را که شکل ظاهری آن نیز همانند اپل واچ است خریداری کنید و در هرگونه موقعیت زندگی خود، ورزش، کار، زندگی روزمره، پیاده روی و …. استفاده کنید و از آن لذت ببرید.

مشاهده و خرید

 

اگر به دنبال ساعت هوشمند مناسب ورزش و شنا کردن هستید مطلب زیر را از دست ندهید:

از شنا کردن لذت ببرید با ساعت شنای حرفه ای Apple و Samsung و…

4- ساعت هوشمند فیت‌بیت ورسا 2

صفحه نمایشگر همیشه روشن از سری ویژگی‌هایی است که در هر ساعت هوشمند قویی دیده نمی‌شود. اما فیت‌بیت در این سری از ساعت‌های هوشمند خود این قابلیت را داراست. عمر باطری طولانی با وجود روشن بودن صفحه نمایش به مدت 5 روز نشان دهنده‌ی توجه ورسا به خواسته‌ی مشتریان‌اش می‌باشد.

از دیگر ویژگی‌هایی که می‌توان نام برد: داشتن سنسور نور محیط، لرزش، میکروفن، ضربان قلب، ارتفاع‌سنج و شتاب‌سنج است. برای مشاهده انواع ساعت هوشمند فیت بیت در مالتینا کلیک کنید
با ویژگی حسگر ضربان قلب موجود در درون این ساعت شما می‌توانید کیفیت خوابتان را نیز مورد بررسی قرار دهید. سیستمی که از روی نوع ضربان قلبتان و مدت زمان آن کیفیت خواب را به طور کلی تشخیص می‌دهد و مدت زمان خواب عمیق را به شما نشان می‌دهد و به نحوه خوابتان امتیاز می‌دهد.

ساعت هوشمند - فیت‌بیت ورسا2

سری دوم این ساعت بسیار روان‌تر و سریع‌تر از سری‌های قبلی ورسا می‌باشد. با عملگری بسیار ساده و روان. به راحتی می‌توانید با کشیدن صفحه به سمت راست به چپ (نمایش چهار میانبر)، بالا به پایین (اعلان‌ها) و همچنین دسترسی سریع به کنترل موسیقی و تنظیمات داشته باشید. تنظیماتی که شامل حالت خواب، مزاحم نشوید، روشن بودن صفحه و میزان روشنایی و … می‌شود.

فیت‌بیت هم مانند دیگر ساعت هایی که تا الان معرفی شده ضد آب بوده و تا عمق 50 متر برای شما کار می‌کند. تناسب اندام از الیوت‌هایی است که ورسا بر روی آن تاکید داشته و سلامت زندگی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

ظاهری ساده و شیک، ظریف و زیبا به همراه ویژگی‌های خاص و کاربری ساده‌ایی که ورسا2 دارد او را از همه‌ی ساعت‌های هوشمندی که مشابه یکدیگر هستند متمایز می‌کند. اگر ساعت هوشمند متفاوتی می‌خواهید تا بین دیگران خاص باشید، فیت بیت ورسا 2 بهترین گزینه است.

مشاهده و خرید

5- سامسونگ Galaxy Watch Active 2

اگر از گرد بودن ظاهر ساعت خود راضی هستید و می‌خواهید ساعت هوشمندتان نیز به همین شکل باشد، ساعت هوشمند گلگسی اکتیو2 سامسونگ یکی از بهترین گزینه‌های مناسب برای شما است. ساعتی که در دو شکل بدنه‌ی آلومینیومی: رنگ نقره‌ای، مشکی، طلایی – صورتی و همچنین استیل ضد زنگ است. سامسونگ نیز به فکر آقایان و بانوان بوده و ساعت‌های هوشمند خود را در دو سایز 40 و 44 میلی‌متری عرضه کرده است.

شارژر منحصر به فردی که سامسونگ برای شما تدارک دیده، برای باطری لیتیومی 340 میلی آمپر است که اگر بطور مداوم از آن استفاده کنید یک روز کامل و در غیر این صورت بیشتر برای دوام دارد. شارژر این ساعت بی‌سیم است و با پد مغناطیسی شارژ می‌شود.

ساعت هوشمند - active 2

اگر یک مربی مجازی برای سلامت جسمی خود خواسته و چیزی می‌خواهید که همیشه مراقبتان باشد، اکتیو2 بهترین گزینه است. توصیه‌های ورزشی را که حین ورزش به شما پیشنهاد می‌دهد، هنگامی که از حرکت باز می‌ایستید ویبره می‌رود یا حتی ممکن است به شما هشدار دهد که زیاد دویدید.

قابلیت تشخیص و تنظیم ساعت در حالت‌های شنا، پیاده‌روی، دو، دوچرخه سوار و قایق رانی است.  در حالتی که شما استرس دارید ساعت متوجه‌ی آن شده و به شما پیشنهاد تمرینات تنفسی را می‌دهد تا میزان استرستان را کاهش دهد.

از دیگر قابلیت‌های ساعت هوشمند اکتیو2  می‌توان مقاومت آب و گرد و غبار IP68 آن در عمق 50 متری اشاره کرد. در زیر آب نیز این ساعت به همراه شماست و تنهایتان نمی‌گذارد. اما توجه فرمایید که مقیاس مقاومت این اسمارت واچ IP68 است که میزان مقاومت را در آب نمایش می‌دهد، اما ضدآب نیست.

کاربران آیفون با سیستم عامل Ios9  و بالاتر و همچنین اندریود 5 به بالا می‌توانند از مزیت‌های گلگسی اکتیو2 بهره‌مند شوند. گوشی‌های گلگسی note9، S9، S9+، S10، S10+، S10e، Fold به راحتی با این ساعت سینک می‌شود و به راحتی می‌توانید عکس بگیرید، به شبکه‌های اجتماعی خود دسترسی داشته باشید و…

مشاهده و خرید

6- ساعت هوشمند گارمین مدل Vivoactive 3 music

از بهترین گجت‌های ورزشی و پوشیدنی می‌توان ساعت هوشمند گارمین را در این مدل نام برد. چرا که هم ظاهری اسپرت و ویژگی‌های جالب و خاصی را به همراه دارد.
ویژگی جدیدی که گارمین دارد، پرداخت با استفاده از ساعت هوشمند است. سیستم  Garmin Pay به شما این امکان را می‌دهد تا خرید هایتان را در هر زمان بدون استفاده از گوشی و کیف پول انجام دهید. برای مشاهده و خرید ساعت گارمین در مالتینا کلیک کنید

خاصیت ویژه‌ایی که Vivoactive 3 music دارد این است که اگر شخص ورزشکار در هنگام ورزش احساس خوبی نداشته باشد می‌تواند با فشار دادن یک کلید ساده دیگران را از محلی که حضور دارد آگاه سازد و این امر تنها 5 ثانیه طول می‌کشد. همچنین از سنسور ضربان قلب، شتاب‌سنج، NFC، کرونومتر، دماسنج، قطب‌نما، ارتفاع سنج، جی‌پی‌اس و دیگر امکانات است.

ساعت هوشمند - vivocative 3 music

همه با مشکل سختی دیدن صفحه در هنگام نور شدید آفتاب مواجه شده‌ایم. گارمین به فکر این دغدغه نیز بوده و تنظیمات نور صفحه‌اش را به هوشمندترین شیوه ممکن تغییر داده است، زمان طلوع و غروب آفتاب را تشخیص داده و  قابلیت تنظیم نور صفحه به کمترین و بیشترین را دارد.

اگر بخواهیم درباره باطری و شارژ کردن این ساعت هوشمند صحبت کنیم، می‌توان گفت از باطری‌های قوی در میان ساعت‌های هوشمند بوده. در حالت عادی اسمارت واچ تا 7 روز دوام داشته و اگر جی‌پی‌اس روشن باشد و استفاده مداوم داشته باشید تا 13 ساعت برای شما کار کرده.

ویژگی‌ها به خلاصه:
صفحه نمایش لمسی، جی‌پی‌اس، ضد آب، اتصال Bluetooth , Wi-Fi، آلارم، کرنومتر، تایمر، گام شمار، ضربان قلب، کنترل موسیقی، ژیروسکوپ، دما سنج، قطب نما، آب و هوا، تقویم، نظارت بر خواب، کالری، قابلیت کنترل تماس و پیامک، اعلام هوشمند

مشاهده و خرید

7- ساعت هوشمند Michael Kors Access Runway

مایکل کرز ساعتی است که ظاهری کاملا مشابه با ساعت‌های قدیمی و آنالوگ دارند. اما تمام نیازهای شما را که از ساعت هوشمند دارید، برطرف می‌سازد. ظاهری کاملا کلاسیک با قابلیت‌های ویژه.

بهترین ساعت هوشمند - Michael Kors Access Runway

از ویژگی های این ساعت می توان به داشتن سنسور ضربان قلب، ضد آب بودن، صفحه‌ی لمسی و سازگاری با اندروید و iOS نام برد. باطری قابل شارژ بوده و تا 2 روز برای شما شارژ نگه می‌دارد. برنامه‌های بیشتری نیز مانند دیگر ساعت‌های هوشمند برای تناسب اندام دارد. دارای سیستم جی‌پی‌اس بوده و همچنین مجهز به تکنولوژی Google Pay است.

در کل این ساعت را برای ظاهری کلاسیک و ظریفی که دارید، بیشتر برای خانوم‌ها توصیه شده و بیشتر مورد پسند بانوان است.

مشاهده و خرید

8- Ticwatch E2

اگر بخواهیم از هوشمندی کامل و کاربری بالا در فعالیت های ورزشی صحبت کنیم، Ticwatch E2 یکی از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌رود. E ابتدای مدل به کار گرفته شده نماینده‌ای از کلمه “Express” است که شرکت Mobvoi در اختیار خواهانش قرار داده است.

ویژگی برجسته این ساعت، مقاوم بودن بدنه‌های در اجرای هرگونه فعالیت ورزشی است. ساعتی که در فشار 5 اتمسفری آب دوام آورده و ضد نفوذ آب به داخل‌اش می‌باشد. از شگفتی‌های این ساعت تشخیص نوع شنا می باشد. در حالتی که شما این ساعت را به دست داشته باشید و به فعالیت شنا بپردازید، نوع شنا شما را تشخبص داده و فعالیت شما را بر ان اساس می‌سنجد.

ساعت هوشمند - Ticwatch E2

این ویژگی نه تنها در هنگام شنا می‌باشد، بلکه در دیگر شرایط نیز صادق است. شما هر فعالیتی که انجام دهید، از جمله دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی و … تشخیص داده و دستورالعمل‌های مطابق با آن را به شما خواهد داد و که حتی ساعتش را در حالت مخصوص ورزش مربوطه قرار دهد.

بهره‌گیری سیستم این ساعت از بهترین تکنولوژی‌ها می‌باشد. تمام برنامه های WearOS را پوشش می‌دهد و می‌توان گفت که الهام گرفته از اپل واچ است. دستیار گوگل اسیستنت سیستم هوشمند دیگری است که بر این ساعت تعبیه شده و اگر مچ دستتان را بالا بیاورید، فعال شده و شروع به کار می‌کند. مانیتور ضربان قلب و جی‌پی‌اس نیز از دیگر امکاناتی است که برای این ساعت نام برده می‌شود.

مشاهده و خرید

9- گارمینVenu

مدل Venu اولین ساعت کمپانی گارمین است که نمایشگر OLED دارد و در این زمینه با اپل واچ رقابت می‌کند. ظاهر این ساعت دایره‌ایی بوده و اندازه‌ی آن 43 میلی‌متر می‌باشد. صفحه‌ی 1.2 اینچی گارمین با اندازه‌ی کوچک‌اش دنیای ورزش را به شیوه جالبی با استفاده از انیمیشین برایتان به ارمغان می‌آورد.

ویژگی واچ فیس که در این ساعت قرار دارد می‌تواند تمام فعالیت‌های شما را تحت نظر داشته باشد. میزان آب خوردنتان در طول روز، تنفس، استرس و … . از جمله ورزش‌هایی که ساعت ونو در اختیار شما قرار داده، پیلاتس، استقامت، کاردیو و یوگا است.

ساعت هوشمند - venu

باطری این ساعت هوشمند درحالت smart watch به مدت 5 روز برای شما دوام خواهد داشت و در حالت جی پی اس و موزیک 6 ساعت و همچنین در حالت جی‌پی‌اس بدون اهنگ نیز 20 ساعت شارژ نگهداری می‌کند. صفحه نمایش و نور صفحه نیز در مقابل نور آفتاب به صورت خودکار تنظیم شده تا از مصرف بیهوده شارژ جلوگیری کند.
از دیگر امکانات اش نیز می‌توان به تایمر، آلارم، کرنومتر، ضدآب بودن، صفحه نمایش لمسی، ساعت خواب، ردیابی استرس، هیدراتاسیون و ضربان قلب نیز اشاره کرد.

مشاهده و خرید

اگر به دنبال مچ بند های هوشمند و سلامت سنج هستید سری به مطلب زیر بزنید:

کاملترین راهنمای مچ بند هوشمند و ردیاب‌های تناسب اندام سال ۲۰۱۹

10- ساعت هوشمند Garmin Vivomove HR

تلفیقی از کلاسیک و تکنولوژی را در Vivomove HR از برند گارمین می‌توان پیدا کرد. ساعتی تمام عیار با تمام امکاناتی شما از یک ساعت هوشمند می‌خواهید. اگر دل کندن از ساعت آنالوگ برایتان دشوار بوده و به دنبال یه ساعتی می‌گردید که هم کلاسیک باشد و هم دیجیتال، بهترین گزینه برای شما Vivomove HR است.

این ساعت در حالت عادی ظاهری به شکل آنالوگ داشته، اما با خیره شدن شما به ساعت صفحه ی آنالوگ آن محو و اسمارت بودن اش برایتان فعال می شود. که از طریق این ویژگی می‌توانید اعلان‌ها، پیام‌های دریافتی، ضربان قلب و … چک کنید.

با کمک Vivomove HR مسافت پیموده شده، ضربان قلب، کالری مصرف شده، میزان استرس در روز، بررسی تناسب اندام، میزان اکسیژنی مصرفی و … را به شما نشان خواهد داد. تمام فعالیت‌های روزانه شما را چک کرده و به شما اطلاع‌رسانی می‌کند.
حتی م‌یتواند میزان استرس شما در ساعت مخصوصی از روز را نشان دهد و بگوید که روز شما چند درصد استرس زا بوده است. چقدر نیاز به استراحت، نفس عمیق، ریلکس کردن و… نیازمندید و چه چیزی برای سلامت بدنتان مناسب است.

ساعت هوشمند - Garmin Vivomove HR

اگر پیاده‌روی را می‌خواهید آغاز کنید، نیازی به تنظیم حالت ساعت ندارید، ساعت به صورت هوشمند تشخیص داده و سیستم‌های مربوط را برای پیاده‌روی تنظیم می‌کند.

گارمین برنامه ایی جهانی برایتان در نظر گرفته تا بتوانید با دیگر اشخاصی که مانند شما صاحب ساعت‌های هوشمند گارمین هستند، ارتباط برقرار کنید. در “انجمن آنلاین گارمین کانکت” شما دوستانی پیدا کرده که می‌توانید فعالیت‌های ورزشی‌تان را با آنها به اشتراک گذاشته، با آنها رقابت و یا حتی تشویق کنید.

تکنولوژی دیگری که برای این ساعت شیک در نظر گرفته شده، با ضربه زدن بر روی صفحه نمایش ساعت، پیام‌ها، اعلان‌ها و … را به شما نمایش می‌دهد.

با تمام ویژگی های منحصر به فرد، باطری Vivomove HR در حالت هوشمند به مدت 5 روز و در حالت ساعت 2 هفته شارژ دارد.

دیگر ویژگی‌ها: اتصال بلوتوث، کنترل از راه دور دوربین، شمارشگر ضران قلب، بررسی خواب، کالری مصرف شده، مسافت، سازگای با آیفون و اندروید، کنترل پخش موسیقی، صفحه نمایش لمسی، جی‌پی‌اس، شتاب سنج، نور محیط، قطب نما، گام شمار و اعلان تمام شبکه‌های اجتماعی.

مشاهده و خرید

11- فیت‌بیت آیونیک (Fitbit Ionic)

آیونیک یکی از ساعت‌هایی است که ظاهری کاملا متفاوت داشته و به گفته‌ی کمپانی از فضا الهام گرفته است. ظاهر متفاوت این ساعت هوشمند بخاطر جاگیری کامل بر روی دست می‌باشد و همچنین با فیکس شدن کامل بر روی دست، اطلاعات دقیق‌تری را از ضربان قلب و میزان اکسیژن خون توسط مچ دستتان کسب می‌کند. تشکیل بدنه‌ی ساعت با استفاده از آلومینیوم، باعث شده تا آنتن دهی و قدرت GPS آن افزایش پیدا کند.

ساعت هوشمند - Fitbit Ionic

با حافظه‌ی 2.5 گیگابایتی ساعت آیونیک، می‌توان بدون استفاده از گوشی آهنگ‌های مورد علاقه را ذخیره کرده و به فعالیت‌های ورزشی پرداخت. با یکبار شارژ کردن نیز، این ساعت 4 روز قابل استفاده است و با روشن بودن GPS هم به 10 ساعت کاهش می‌یابد. فیت‌بیت هم مانند سایر ساعت‌های هوشمند قابلیت ذخیره‌ی اطلاعات ورزشیتان را دارد. تا عمق 50 متری نیز در زیر آب همراه شما خواهد بود. پس از هر تمرین میزان کالری سوزانده شده، گام‌های برداشته شده، مسیر طی شده، رکاب زنی و … را به شما نشان خواهد داد.

مشاهده و خرید

12- Huawei Watch GT2

هوآوی نیز یکی از برترین برندها در عرصه‌ی تکنولوژی می‌باشد. ساعت هوشمند هوآوی مدل GT2 یکی از ساعت‌های شیکی است که ظاهری کاملا زیبا، خاص و سبک را داراست. ظاهر این ساعت دایره‌ای می‌باشد، درون آن سرامیکی بوده و فریم از استیل تشکیل شده که هوآوی در دو سایز متفاوت برای دستان ظریف تر و معمولی تدارک دیده است.

باطری یکی از ویژگی‌های برجسته‌ای است که این ساعت به همراه دارد. در نسخه‌ی 42 میلی‌متر حداکثر به یک هفته و در نسخه‌ی 46 میلی‌متری به 2 هفته نیز خواهد رسید. که این ساعت هم مانند سایر ساعت‌های هوشمند با روشن شدن جی‌پی‌اس عملکرد متفاوتی خواهد داشت و شارژ آن زودتر تمام می‌شود. شارژر آن مغناطیسی و بدون نیاز به پلاگ کردن به خود ساعت می‌باشد.

ساعت هوشمند - Huawei Watch GT2

قابلیت نشان دادن اعلان‌ها، پیام‌ها و… نیز بر روی هر دو نسخه وجود دارد. اما نسخه‌ی 46 میلی‌متری GT2 دارای میکروفون و اسپیکر است که توانایی پاسخگویی به تماس هم وجود دارد که در نسخه ی 42 میلی‌متری این امکان از آن سلب شده و تنها قادر به قبول کردن و یا رد تماس هستید.

از خوبی‌های دیگر ساعت هوشمند هوآوی قابلیت عوض کردن صفحه‌های آن به هر شکل و سلیقه‌ایی قابل تغییر است. صفحه نمایش آن از وضوح بالایی برخورد دار بوده که حتی در هوای آفتابی نیز به راحتی می‌توانید صفحه را تماشا کنید. قابل تنظیم با انواع حالت‌های ورزشی بوده و می‌توان از ویژگی های ورزش دلخواه بهره برد.

همچنین دارای شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، قطب‌نما، فشارسنج، سنجش نور محیط، شمارش ضربان قلب، بلوتوث، حافظه داخلی نیز می‌باشد.

مشاهده و خرید

13- Polar M600

ساعت هوشمند ورزشی پولار با صفحه ی نمایشگر 1.3 اینچی یکی از ساعت‌های هوشمند کارآمد برای ورزشکاران به خصوص دوندگان می‌باشد. با وجود 4 گیگابایت حافظه‌ی داخلی امکان نصب انواع برنامه‌های هوشمند را به شما خواهد داد. با توجه به وجود 6 ال‌ای‌دی در پشت آن، سنسور دقیق ضربان قلب را نیز داراست.ساعت هوشمند - Polar M600

مقاومت این ساعت در برابر آب حدود عمق 30 متری آب می‌باشد. حفظ شارژ باطری به مدت 2 روز و با باطری 5 هزار میلی آپر ساعت از دیگر ویژگی‌های این محصول است.

جی‌پی‌اس، میران خواب مفید، مسافت طی شده، هشدارها، یادآوری، گوش دادن به موسیقی، مربی هوشمند ورزشی، گام شمار، کالری مصرفی نیز امکاناتی است که این دستگاه از آن برخوردار است.

مشاهده و خرید

14- ساعت هوشمند Garmin Forerunner 245

از ساعت‌های دیگر گارمین، مدل Forerunner است که دارای بندی سیلیکونی با وزن 38.5 گرم می‌باشد. گجت پوشیدنی مناسب برای افرادی که ساعتی با امکانات خوب می‌خواهند. میزان نگه داری شارژ باطری لیتیومی فورررانر در حالت اسمارت واچ تا 7 روز بوده و با جی‌پی‌اس و موسیقی به 6 ساعت کاهش می‌یابد.

برای شنا کردن و دیگر فعالیت‌های ورزشی مناسب و همچنین دارای سنسور میزان اکسیژن خون است. با جی پی اس درون‌اش قابلیت ثبت مساحت مسیر پیموده شده، مکان‌ها و… را نیز در خود جای داده.

بهترین ساعت هوشمند - Garmin Forerunner 245

ذخیره‌ی موزیک، میزان کالری مصرفی، طبقات طی شده، مسافت، نظارت بر خواب، گام شمار، سازگاری با انواع گوشی‌های هوشمند، دوچرخه سواری، شنا، بلوتوث، شمارش ضربان قلب، شتاب سنج هم دیگر ویژگی‌های این نسخه‌ی ساعت هوشمند گارمین است.

مشاهده و خرید

 

در مالتینا بیشتر بخوانید:
Apple،Sumsung،Asus سازنده حرفه ای ترین ساعت های هوشمند دنیا
آیا بزرگ ترین فروشگاه ساعت مچی مردانه در دنیا را می شناسید؟

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024