معرفی و خرید برند و محصولات آرایشی بهداشتی ریچوآلز

لوازم بهداشتی ریچوآلز

محصولات آرایشی و بهداشتی خانه و بدن ریچوآلز، به عنوان یکی از برندهای آرایشی با سرعت رشد بالا در اروپا شناخته شده است، برند هلندی ریچوآلز با سرعت باور نکردنی توانسته است گستره محصولات خود را به ایالات متحده آمریکا برساند. برای اولین بار شرکت ریچوآلز در سال 2000 تاسیس شده، برند ریچوآلز اولین شرکتی بود که لوازم آرایشی لوکس خانگی و بدن را با یکدیگر ترکیب کرد.

امروزه  با بیش از 250 فروشگاه بین‌المللی در سراسر جهان و 450 فروشگاه در 15 کشور مختلف، برند آرایشی ریچوآلز توانسته پورتفولیو محصولات خود را به تمام جهان نشان دهد. در سال گذشته این برند آرایشی دو فروشگاه در نیویورک بازگشایی کرده است و همزمان سایت فروش الکترونیکی محصولات در ایالات متحده را راه اندازی کرده است. در ادامه این نوشتار سعی داریم شما را بیشتر با برند ریچوآلز و محصولات آرایشی و بهداشتی آن آشنا کنیم.

چگونه برند ریچوآلز به وجود آمد؟

ریچوآلز - موسس

ریموند کلوسترمن، بنیانگذار و مدیر ارشد اجرایی برند آرایشی و بهداشتی ریچوآلز بیان کرده است: ما در سال 2008 با یک تیم کوچک اما پر انگیزه شروع به کار کردیم، در یک دوره زمانی کوتاه توانستیم رشد چشمگیری داشته باشیم و ریچوآل را به یک موفقیت جهانی تبدیل کنیم، ما همواره در تلاش هستیم تا بازارهای جدید را پیدا کنیم. ورود به بازارهای ایالات متحده افتخار بزرگی برای این برند نوپای هلندی بوده است. آن‌ها با ارائه انواع محصولات آرایشی و بهداشتی لوکس تجربه‌ای خوشایند در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهند.

برند ریچوآلز در آمستردام راه اندازی شده است و در طول 13 سال توانسته است به یکی از پیشگامان تولیدات لوازم آرایش لوکس خانگی و مخصوص بدن تبدیل شود. این برند با تولید بیش از 400 محصول از کرم‌های مغذی گرفته تا انواع شمع های معطر، محصولات مراقبت از پوست سرشار از مواد معدنی و … توانست به منازل و حمام بسیاری از افراد راه پیدا کند و به عنوان یکی از محصولات مراقبت از پوست در خانه تبدیل شود.

درباره برند ریچوآلز

ریچوآلز- درباره برند

هر یک از کلکسیون های برند ریچوآل سعی دارد سنت‌های معتبر شرقی با فناوری مدرن ترکیب کند و عطرهایی از بی‌نظیرترین رایحه‌های موجود در سراسر جهان را به مشتریان خود عرضه کند. به عنوان مثال می‌توان به ارزش‌های باستان منعکس شده در هر کلکسیون اشاره کرد که شامل فلسفه‌های کلی‌گرایانه کلکسوین آیورودا، ایدئولوژی چینی از هارمونی بین یین و یانگ، کلکسیون تائو و افسانه اژدهای آب ژاپن و کلکسیون مردانه تاتسو اشاره کرد. محصولات ریچوآلز از بهترین مواد اولیه ساخته می‌شود و خواص مواد در طول مدت زمان مجاز مصرف توسط مصرف کننده هم‌چنان ماندگار باقی می‌مانند. شما می‌توانید به کمک محصولات آرایشی و مراقبتی ریچوآلز به غنی سازی جسم و روح خودتان کمک کنید و با هم چیزهای کوچک از زندگی خود لذت ببرید.

فروشگاه مجلل بارنی نیویورک که انواع محصولات آرایشی و بهداشتی، محصولات مراقبت از بدن از جمله فوم‌های حمام، کرم‌های بدن، روغن‌های حمام، صابون‌های مایع، مواد شوینده، چوب‌های معطر، شمع معطر و … را به فروش می‌رساند، امروزه قسمت عمده‌ای از محصولات برند ریچوآلز را در قفسه‌های خود قرار داده است.

آشنایی با ریچوآلز

ریچوآلز - آشنایی

محصولات ریچوآلز از بهترین و با کیفیت‌ترین مواد اولیه ساخت می‌شود و در جعبه‌های ویژه در نهایت زیبایی بسته بندی می‌شوند. در کل ریچوآلز برندی است برای شما. هر روز یک شروع جدید است و شما باید تصمیمات بی‌شماری را در طول روز اتخاذ کنید. با توجه به سبک زندگی‌های پر استرس امروزی، بهتر است برای حفظ سلامتی خودتان و داشتن یک لایف استایل سالم لحظاتی را تنها به خودتان اختصاص دهید. برند ریچوآلز در طی چند سال فعالیت خود نشان داده است که می‌تواند با محصولات بی‌نظیر خود از سلامتی شما مراقبت کند.

بیشتر بخوانید: تنها ۱ کلیک با ۱۰ برند جهانی لوازم آرایشی فاصله دارید

وجه تمایز محصولات ریچوآلز با سایر برندهای مراقبتی چیست؟

برند ریچوآلز یک برند لایف استایل لاکچری و منحصر به فرد سعی دارد روتین‌های روزانه را به یک تجربه معنی‌دار برای مصرف کنندگان تبدیل کند. هدف اصلی ریچوآل ترکیب کردن محصولات آرایشی و بهداشتی خانگی و بدن با کلکسیون‌های مبتنی بر سنت‌های شرق است.

مواد تشکیل دهنده چگونه انتخاب می‌شود و چرا مواد اولیه مرغوب مهم است؟

تمام مواد اولیه تشکیل دهنده محصولات آرایشی و بهداشتی دارای خرد باستانی خاص خود هستند. مزایای متمایز کننده در کنار فناوری‌های نوین، روشی بی‌نظیر برای استفاده از تجربه‌های شرق را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. برند ریچوآلز با الهام گرفتن از طبیعت، سعی دارد محصولات کاملا طبیعی، تجدید پذیر و آلی را به بازار عرضه کند.

منبع الهام هر خط تولید چه بوده است؟

  • ریچوآلز ساکورا از سنت ژاپنی جشن سالانه شکوفه‌های گیلاس الهام گرفته است. مجموعه ریچوآلز ساکارا شیرینی شکوفه‌های گیلاس را با شیر برنج ارگانیک و مغذی ترکیب کرده است تا برای شروع یک روز تازه احساس خوبی به مشتریان خود بدهد. این ست محصولی بی‌نظیر برای استفاده در فصل بهار است، رایحه‌های لطیف، تازه، زنانه و پاکیزه این کلکسیون مظهر کامل بهار است. این ست حاوی یک عدد فوم دوش، اسکراب شکر، روغن‌های اساسی، شامپو، کرم بدن، بادی اسپلش و … است.

ریچوآلز - Ritual of Sakura

  • کلکسیون ریچوآلز دائو از یک فلسفه چینی با محوریت دستیابی به هماهنگی بین یین و یانگ الهام گرفته است. این مجموعه با تمرکز بر روی تغذیه انرژی یین به شما در پیدا کردن آرامش درونی در روزهای شلوغ کمک می‌کند. این مجموعه با رایحه ویت لوتوس و چای سبز احساس نگرانی و پریشانی را از شما دور می‌کند. در این سنت مجموعه‌ای از محصولات مراقبت از بدن و پا، روغن‌های اساسی بدن، بادی میست و سرم‌های ضد درد و آرام بخش قرار داده شده است.

ریچوآلز - rituals dao set

  • کلکسیون ریچوآلز خنده بودا الهام گرفته از داستان یک راهب معروف است که لبخند افسانه‌ای داشت. لبخند این راهب همواره با خود خوشبختی به ارمغان آورده است. در طی قرن‌ها، مالیدن شکم به عنوان نمادی از شانس و سعادت محسوب می‌شود. این کلکسیون با لمس خوشحالی به شما امکان لذت بردن از زندگی روزمره را می‌دهد.

ریچوآلز - خنده بودا

  • کلکسیون ریچوآلز آیورودا با الهام از فلسفله‌های باستان مبتنی بر بازیابی هماهنگی درونی از طریق روش‌های سنتی پاکسازی و پرورش جسم و روح محصولات فوق‌العاده‌ای را به بازار ارائه کرده است. ریچوآلز آیورودا به ایجاد هارمونی درونی کمک می‌کند و زیبایی طبیعی برای فرد ایجاد می‌کند. بی گمان عطر فوق‌العاده گل رز و عسل شما را سرمست خواهد کرد. محصولات این مجموعه بیشتر بر روی مراقبه و آرامش ذهن و بدن تاکید دارد. ترکیب گلاب و عسل در ایجاد تعادل نهایی بر روی پوست کمک می‌کند.

ریچوآلز - rituals ayurveda set

ریچوآلز - مشاهده و خرید

ست محصولات این کلکسیون در بسته بندی‌های صورتی پر رنگ در بازار موجود است که یک هدیه شگفت انگیز برای دختران و زنان مورد علاقه شماست. این ست شامل یک فوم بدن، اسکراب بدن، شامپو، کرم بدن، دئودرانت و .. است.

  • مجموعه ریچوآلز حمام از قدیمی‌ترین روش‌ها و سنت‌های پاکسازی در جهان الهام گرفته است. همواره حمام بخار به تمیز کردن جسم و روح کمک شایانی کرده است. ریچوآلز حمام با احیای رایحه‌های رزماری و اکالیپتوس محصولات بی‌نظیری را برای تمیز کردن، نرم کردن و تغذیه کردن پوست به بازار ارائه کرده است. مجموعه حمام در پنج مرحله برگرفته از جادوی حمام ترکی به پاکی و نرمی پوست کمک می‌کند. با استفاده از این محصول حس سم زدایی کامل بدن در حمام‌های ترکیه‌ای را به طور کامل تجربه خواهید کرد. این ست حاوی یک فوم بدن، اسکراب نمک، گل بدن، کرم بدن و بادی اسپلاش و … است.

ریچوآلز - rituals hammam set

  • کلکسیون ریچوآلز سامورایی از جنگجوهای باستانی سامورایی ژاپن الهام گرفته است، این افراد همواره به ظاهر خود توجه ویژه‌ای داشته‌اند. سنت‌های دقیق نظافت به ایجاد ظاهری مناسب در کنار قدرت، کنترل و اطمینان از پشتیبانی نبردها کمک چشمگیری می‌کند. ریچوآلز سامورایی برای زندگی شهری بهترین گزینه است، چون هر روز افراد با چالش‌های متفاوتی رو به رو هستند و در معرض انواع آلودگی قرار دارند.

ریچوآلز - rituals samurai set

  • کلکسیون ریچوآلز تاستو با رایحه‌های برگرفته از نعنا و بامبو حس نشاط و تمیزی را به شما هدیه خواهد کرد. تاتسو الهام گرفته از نماد اژدها در ژاپن است. نماد اژدها نشان از زیبایی، خلوص و حفاظت دارد. هدف اصلی از تولید مجموعه تاتسو، ارائه محصولات به منظور تمیز کردن پوست و ایجاد حس قدرت و طراوت به افراد است. استفاده از کلکسیون تاتسو در روزهای گرم تابستان توصیه شده است، شما می‌توانید این ست را به خانم‌ها و آقایان هدیه بدهید. در این ست محصولات متنوعی از جمله کرم، شوینده‌های بدن، اسکراب بدن، شامپوها، ژل بدن و … قرار گرفته است.
  • محصولات مردانه: ریچوآلز طیف وسیعی از محصولات مردانه از جمله محصولات مراقبت از پوست، اصلاح آقایان، محصولات مراقبت از مو، لباس و نظافت عمومی را به بازار عرضه کرده است.
  • محصولات آرایشی: ریچوآلز طیف وسیعی از انواع محصولات آرایشی از لاک ناخن گرفته تا محصولات مخصوص آرایش چشم را به بازار ارائه کرده است. تمامی این محصولات از مواد 100 درصد طبیعی و ارگانیک ساخته شده‌اند و فاقد هر گونه عطر و پارابن هستند. این محصولا از مواد معدنی طبیعی ساخته شده‌اند تا به آرایش شما جلوه‌ای کاملا طبیعی بدهند.
  • محصولات خانگی: برند ریچوآل محصولاتی را نیز به طور اختصاصی برای خانه شما تولید کرده است همانند شمع و عودهای معطر. با روشن کردن این محصولات در خانه خود گویی به وارد دنیای عرفانی سرزمین‌های شرقی شده‌اید. علاوه بر شمع و عودهای معطر، چای، محصولات شوینده و چوب‌های معطر نیز از دیگر محصولات تولید شده توسط برند ریچوآلز است.

اساس محصولات آرایشی و بهداشتی ریچوآلز

ریچوآل محصولات خود را بر اساس اخلاق نفس پایه‌گذاری کرده است، به همین دلیل حس شادی و تجمل را به ساده‌ترین شکل ممکن از طریق رویدادهای روزمره مثل دوش گرفتن اول صبح یا نوشیدن یک فنجان چای وارد زندگی مصرف کننده می‌کند. برند ریچوآلز سعی کرده است تمام محصولات خود را به صورت کاملا ارگانیک تهیه کند، این محصولات به هیچ عنوان بر روی حیوانات آزمایش نمی‌شود. در ساخت محصولات مراقبت از پوست و بدن از مواد پنبه‌ای کاملا ارگانیک، شمع‌های معطر، عطر و لوازم آرایشی برگرفته از سنگ‌های قدیمی و چای استفاده شده است.

ترکیبات اصلی محصولات ریچوآلز برگرفته از طبیعت است، به همین دلیل این ترکیبات ارگانیک تجدید پذیر هستند و هم سازگار با محیط زیست است و هم دوست خوبی برای پوست انسان است. برند ریچوآل طیف وسیعی از محصولات آرایشی و بهداشتی را برای مردان، زنان، کودکان و حتی نوزادان تولید کرده است. می‌توان به راحتی ادعا کرد که ریچوآل یک برند خانوادگی است و برای تمامی اعضای خانواده شما محصول تولید کرده است.

شرکت‌های آرایشی و بهداشتی زیادی در سراسر دنیا انواع مختلفی از محصولات آرایشی و بهداشتی را تولید می‌کنند، اما برخی از برندها همانند ریچوآلز از مواد طبیعی در ساخت محصولات خود استفاده می‌کنند. فروشگاه اینترنتی مالتینا امکان دسترسی شما به این محصولات ارگانیک را فراهم کرده است، تنها با یک کلیک می‌توانید محصول مورد نظرتان را درب منزل تحویل بگیرید.

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024