معرفی برند آرایشی ILIA | از بهترین برندهای لوازم آرایش

لوازم آرایشی Ilia

برند لوازم آرایشی Ilia توسط ساشا پلاوسیک (Sasha Plavsic) در سال ۲۰۱۱ و با شعار مراقبت از پوست، راه‌اندازی شد. این برند، به خاطر تولید و ارائه‌ی محصولات آرایشی ارگانیک، مینیمال و چند منظوره، بسیار پرطرفدار و محبوب است. محصولات این برند ضمن اینکه جنبه‌ی آرایشی و زیبایی بخشی دارند؛ سلول‌های پوست را نیز تغذیه و بازسازی می‌کنند. محصولات ILIA از عصاره‌های گیاهی زیست فعال، مانند روغن جوجوبا، کره کاکائو (چربی گیاهی) و ترکیبات غیر کومدون زا و بر پایه‌ی فرمولاسیون‌های سبک و آبرسان تشکیل شده‌اند.

 لوازم آرایشی ایلیا

در ادامه‌ی این مطلب از مالتینا بلاگ، به معرفی و بررسی برند لوازم آرایشی Ilia و ویژگی‌های جذاب این برند می‌پردازیم و محصولات پرطرفدار و محبوب این برند را به همراه لینک خریدشان، معرفی می‌کنیم.

نگاهی به تاریخچه‌ی برند لوازم آرایشی Ilia

این برند توسط ساشا پلاوسیک و در سن ۳۰ سالگی‌اش، تاسیس شد. او به دنبال این بود که بالم لب مورد استفاده‌ی روزانه‌اش را با استفاده از ترکیبات مؤثر، سالم و مفید گیاهی، بازسازی و غنی‌ سازی کند و اینگونه بود که برند ILIA متولد شد. هنگامیکه ساشا نوجوان بود، با مشکل آکنه صورت دست و پنجه نرم می‌کرد، که یکی مشکل از الهامات او برای راه اندازی برند ILIA بود. چرا که او می‌خواست لوازم آرایشی را بر پایه‌ی عصاره‌ی گیاهان مفید برای سلامت و زیبایی پوست تولید کند که نه تنها باعث ایجاد جوش و آکنه نمی‌شدند (غیر کمدوژنیک)، بلکه به مبارزه با آن‌ها و داشتن یک پوست سالم کمک می‌کردند.

نکته اصلی که برند لوازم آرایشی Ilia را از سایر برندها متمایز می‌کند این است که محصولات خود را با مواد اولیه ارگانیک و دارای خواص مفید برای پوست تولید می‌کند و به کاربران خود این نوید را می‌دهد که می‌توانند آرایشی ناب ​​و طبیعی را در کنار محافظت و احیا پوست را داشته باشند.

Ilia Beauty ادعا می‌کند که درک روشنی از ساختار طبیعی پوست دارد و مراقبت از پوست و آرایش را دو جزء جدایی ناپذیر می‌داند.بر همین اساس، با استفاده از مواد زیست فعال گیاهی با غلظت بالا در ساختار محصولاتش، زیبایی و مراقبت از پوست را به طور همزمان و در قالب محصولات با کیفیت و چند منظوره، به مشتریان‌ خود ارائه می‌دهد. 

تمامی‌محصولات برند لوازم آرایش گیاهی ایلیا به صورت سازگار با پوست و چشم‌های حساس طراحی شده اند و سلامت و طراوت پوست را در طول زمان بهبود می‌بخشند.

محصولات برند Ilia در بسته بندی‌های بسیار زیبا و در عین حال ساده و مینیمال قرار دارند. این برند، طی یک اقدام نوآورانه از روش‌های بسته‌بندی زیست سازگار و قابل بازیافت از طریق استفاده از آلومینیوم بازیافتی، استفاده می‌کند. حتی یک شبکه بازیافت ایجاد کرده تا مشتریان‌اش بتوانند جعبه‌ها و بسته بندی‌های خالی را  به منظور بازیافت برایشان ارسال کنند.

در مالتینا بلاگ بیشتر بخوانید:

۳ برند لاکچری [لوازم آرایشی ارگانیک] در جهان کدام اند؟

محصولات معروف و پرطرفدار لوازم آرایشی Ilia + لینک خرید

تینت پوست ایلیا (Super Serum Skin Tint SPF 40 Foundation)

تینت پوست ایلیا که همانند یک کرم پودر چند منظوره و ضد آفتاب است، یکی از پرفروش‌ترین محصولات این برند است. این محصول حاوی اسکوالان، اسید هیالورونیک و نیاسینامید و مواد مغذی مورد نیاز پوست است که به مرطوب کردن، شفافیت و یکنواخت شدن رنگ پوست کمک می‌کند. تینت ایلیا، باعث لطافت، نرمی‌، شادابی و تحریک جوانسازی سلول‌های پوست می‌شود و از پوست شما در برابر اشعه‌های مضر UVA و UVB محافظت می‌کند و در شمار بهترین و پر فروش‌ترین محصولات آرایشی سال ۲۰۲۱ قرار گرفته است. تینت پوست ایلیا، بدون سیلیکون، مواد کومدون زا و چربی است و برای پوست‌های حساس، کاملا بی خطر است. این تینت پوست در ۱۸ رنگ مختلف ارائه می‌شود و پوششی سبک و ظاهری طبیعی روی پوست دارد.

سرم پوست تینت ایلیا - خرید تینت پوست

ریمل لیمتلِس ایلیا (Limitless Lash Mascara)

این ریمل برای استفاده روی چشم‌های حساس بسیار مناسب است و مژه‌های شما را، زیبا، پرپشت و بلند می‌کند. شکایات رایج در مورد ریمل‌ها، مربوط خشک شدن و پوسته پوسته شدن است. ریمل ایلیا مژه‌ها را به خوبی بدون جمع شدن و ریزش زیر چشم، از هم جدا می‌کند و ظاهری حجیم می‌بخشد. این ریمل با داشتن آرژنین (کراتین) مژه‌ها را تقویت کرده و مانع ریزش آن‌ها می‌شود.

بهتر است از قسمت کوتاه‌تر برس ریمل ایلیا برای فر کردن و حجم دادن به مژه‌هایتان استفاده کنید و سپس آن را به سمت بلندتر برگردانید. از این سمت برای بلند کردن و جدا کردن مژه‌ها استفاده کنید.

ریمل ایلیا - خرید ریمل ایلیا

بالم لب آبرسان ایلیا (Balmy Tint Hydrating Lip Balm)

اگر با لب‌های خشک یا ترک‌خورده دست و پنجه نرم می‌کنید، با استفاده از بالم لب رنگی ایلیا می‌توانید نرم‌ترین لب‌های ممکن را داشته باشید. این بالم لب ضمن رنگ زیبایی که دارد با آبرسانی به جذب رطوبت، و جلوگیری از پوسته پوسته شدن لب‌ها کمک می‌کند.

در واقع، نرم کننده لب رنگی ILIA، ترکیبی از یک رژ لب خوشرنگ و یک بالم لب غنی از ویتامین است. این محصول با روغن تخمه آفتابگردان، کره کاکائو، موم پوست پرتقال، ویتامین A و E، آنزیم پاپایا، اسید هیالورونیک و رایحه ملایم و طبیعی وانیل ساخته شده است. این بالم لب بدون گلوتن بوده و در ۸ رنگ زیبا موجود است.

بالم لب ایلیا

کانسیلر ایلیا (True Skin Serum Concealer)

این کانسیلر محبوب، فرمولاسیونی مشابه تینت پوست دارد اما با دوز اضافی ویتامین C که به پوشاندن و محو کردن لکه‌های تیره و حلقه‌های سیاه زیر چشم کمک می‌کند. همچنین شامل گلیسیرین (مرطوب کننده) و عصاره پوست آلبیزیا جولی بریسین است که به بهبود بافت پوست و جوانسازی آن کمک می‌کند.

مشتریان، این کانسیلر را به دلیل توانایی آن در ایجاد یک لایه با پوشش عالی و بدون ایجاد حالت کیکی و ماسیده شدن روی پوست برای محو کردن تیرگی و لک‌های پوستی دوست دارند.

کانسیلر ایلیا حاوی ویتامین C برای مبارزه با آسیب رادیکال‌های آزاد، عصاره پوست آلبیزیا جولیبریسین برای کاهش و رفع سیاهی‌ها و پف‌کردگی و ماستیک (رزین درختی) برای مات کردن پوست در طول روز است و در ۱۲ رنگ مناسب برای انواع رنگ پوست موجود است.

کانسیلر ایلیا - خرید کانسیلر ایلیا

استیک لب و گونه ایلیا (ILIA Multi Stick)

استیک لب و گونه ایلیا رنگ طبیعی و بسیار زیبایی روی گونه‌ها و لب‌ها، ایجاد کرده و شادابی و درخشندگی خاصی را به چهره شما می‌دهد. این محصول پرطرفدار برند لوازم آرایشی ایلیا حاوی مواد مغذی پوست مانند روغن تخمه آفتابگردان، روغن آووکادو بوده و بدون گلوتن است. این استیک لب و گونه دارای بافت کَره‌ای نرم است که پس از استفاده، به راحتی روی پوست قابل پخش است و ظاهر بسیار طبیعی و جذابی دارد. این استیک محصولی بسیار کاربردی و شگفت‌انگیز برای رنگ دادن و زیبایی گونه‌ها و لب‌ها است که می‌توانید به آسانی با انگشتان خود مستقیما روی صورت بمالید.

استیک لب و گونه ایلیا

ژل ابرو ایلیا (Essential Brow Natural Volumizing Brow Gel)

با استفاده از این ژل ابروی حجم دهنده، می‌توانید حالت و فرم ریبا و طبیعی را به ابروهای خود بدهید. این ریمل در سه رنگ قهوه‌ای متوسط، تیره و بلوند ارائه می‌شود و حاوی مواد مغذی و مرطوب کننده است که به تقویت رشد ابروها و فرم دهی به آن‌ها کمک می‌کند. 

هایلایتر مایع ایلیا (Ilia Beauty Illuminators)

آیا نمی‌توانید هایلایترهای دارای درخشش و زرق و برق زیاد را روی پوست‌تان تحمل کنید؟ آیا می‌خواهید درخشش و برق زیبایی را در نواحی استخوانی صورت‌تان داشته باشید؟ هایلایتر مایع ایلیا با فرمول سبک و در عین حال کرمی آن، دوز ملایم و ظریفی از درخشندگی را بدون هیچ گونه زرق و برق سنگین و مصنوعی ایجاد می‌کند. فقط کافیست آن را روی پوست‌تان و با نوک انگشتان خود پخش کنید. هایلایتر مایع ایلیا درخشندگی ظریفی به پوست می‌بخشد.

این محصول در واقع، یک روشن کننده و هایلایت کننده مایع و مبتنی بر ژل است که پوششی درخشنده و با حالت شبنم دار روی پوست به جا می‌گذارد. این محصول با مواد فعال گیاهی ساخته شده است که از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد و اشعه مضر ماوراء بنفش، محافظت کرده و ظاهر پوست را صاف و یکنواخت می‌کند.

هایلایتر مایع ILIA - هایلایتر ایلیا

پودر صورت یا پنکیک ایلیا (Flow-Thru Radiant Translucent Powder SPF 20)

این پنکیک از مواد کاملا طبیعی و ارگانیک (عصاره‌ی آلوئه ورا، میوه گل ساعتی و روغن رزماری) ساخته شده است، این محصول نه تنها از پوست شما در برابر اشعه‌های UVA و UVB محافظت می‌کند، بلکه ماندگاری و پوشش عالی دارد و نقص‌ها و لکه‌های پوستی شما با رنگ طبیعی و به صورت مات پوشش می‌دهد و باعث چرب شدن پوست یا پوسته پوسته شدن آن نمی‌شود. پنکیک ایلیا به خاطر طراحی جمع‌ و جوری دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا آن را در کیف خود به راحتی حمل کنید.

پنکیک ایلیا - خرید پنکیک ایلیا

سخن پایانی

 ماموریت برند ILIA بخشیدن زیبایی طبیعی و محافظت و احیای پوست شما از طریق فرمولاسیون‌های گیاهی مفید و دارای خاصیت احیا و جوانسازی از پوست است. تنها با یکبار خرید و استفاده از محصولات این برند، متوجه زیبایی و تاثیر خاص آن بر روی پوست‌تان خواهید شد. 

از کجا می‌توان لوازم آرایشی Ilia را خریداری کرد؟

برای مشاهده‌ی لوازم آرایشی Ilia در فروشگاه مالتینا، می‌توانید سری به لینک زیر بزنید و از میان آن‌ها، لوازم آرایشی مورد پسند و مطابق سلیقه‌تان را انتخاب و خریداری نمایید. توجه داشته باشید با خرید از فروشگاه اینترنتی مالتینا، می‌توانید از اصل بودن محصولات و لوازم آرایشی Ilia اطمینان خاطر داشته باشید و از محصولات اصل و با کیفیت بالا، برای زیبایی و آرایش صورت استفاده کنید.

خرید لوازم آرایشی Ilia


شما با مراجعه به فروشگاه اینترنتی مالتینا از اینجا، می‌توانید لوازم آرایشی متنوع و باکیفیت از انواع برندهای معتبر دنیا را مشاهده و خریداری نمایید. تمامی محصولات این فروشگاه با تضمین کیفیت و اصالت به فروش می‌رسند. همچنین در مالتینا می‌توانید به راحتی از آمازون آمریکا (بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین دنیا) خرید خود را از هر جای ایران و با کلیه کارت‌های عضو شبکه شتاب بانکی، انجام داده و بدون نیاز به کردیت کارت و موارد مربوط به ارسال از آمریکا، کالای خود ظرف ۲-۳ هفته، درب منزل خود تحویل بگیرید.

نظر شما در مورد برند لوازم آرایشی Ilia چیست؟  آیا تا به حال، از محصولات این برند استفاده کرده‌اید؟ اگر دیدگاه یا تجربه مفیدی در زمینه خرید لوازم آرایشی Ilia یا سایر برندها را دارید، خواهشمندیم در بخش نظرات همین نوشته با ما و خوانندگان مالتینا بلاگ به اشتراک بگذارید. همچنین برای مطالعه سایر مطالب مفید و کاربردی در زمینه زیبایی و  آرایش صورت، به بخش سلامت و زیبایی وبلاگ مالتینا مراجعه کنید.

منبع: iliabeauty.com، allure.com، editorialist.com

در مالتینا بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید براش آرایشی; انواع براش های آرایشی و کاربرد آن ها را قبل از خرید بشناسید

همه چیز درباره برند محصولات آرایشی کیم کارداشیان (KKW BEAUTY) + لینک خرید

معرفی و خرید برند و محصولات آرایشی بهداشتی ریچوآلز

آشنایی با انواع سبک های آرایشی ترند در دنیا در سال های اخیر

...خرید کالای اصل از آمازون با کد تخفیف اختصاصی برای شما! از دست ندید
MAGMA2024